Bericht voor Jet

Even snel vanaf m'n werk. Ik was te nieuwsgierig hoe het gegaan was gisteren.

Fijn dat alles er goed uitziet, wel jammer van de manier waarop het gegaan is. Maar het belangrijkste is dat het goed gaat, houden zo.
Ik hoop over 1 1/2 week ook weer goed nieuws te krijgen en misschien dat ik er dan iets zekerder over ben. Nu heb ik het hartje zien kloppen op het moment dat het beide vorige keren misging (ca 6,5 weken). De vraag die mij nu heel erg bezig houdt is of het hartje de vorige keren wel even geklopt heeft of dat het nooit is gaan kloppen, maar dat het vruchtje nog wel iets is doorgegroeid. Tja, daar zal ik nooit antwoord op krijgen. Voorlopig houd ik vast aan de positieve gedachte dat een kloppend hartje een hele stap vooruit is.

Probeer er van te genieten!

Wat mijn klachten betreft, de misselijkheid is dus (tijdelijk?) verdwenen, maar daarvoor in de plaats heb ik aan het eind van de dag last van brandend maagzuur. Ach laat ik me maar niet gek maken.

Ik ga nu gauw weer wat doen! Prettig weekend allemaal en tot schrijfs.

Karin

Hoi Karin,

Leuk je reactie! En nu op naar jouw echo! Het schijnt heel goed teken te zijn als je het hartje ziet en hoort. En volgens de chyn heb je dan nog maar 1% kans op een mk. Vervelend dat je dat niet meer weet of  je tijdens je vorige zwangerschappen dat het geval was. Ik heb bij mijn vorige zwangerschappen geen hartje gezien, alleen een vruchtje.  Dit is de eerste keer!
Dus je misselijkheid is nog steeds minder? Houden zo! Ik dacht ook dat het minder was, totdat ik een half uurtje uit bed was, oef! Maar het is wel een stuk minder!
Fijn weekend en tot "horens"!
Groetjes Jet

Terug
Bovenaan