Berichtje voor Isa84

A

Anoniem

Guest
hoi Isa

Ik dacht ik open even een nieuwe topic,die andere wordt erg vol haha.Ik heb een lamme pols van het scrollen.(valt wel mee hoor)

Zeker toevallig dat we uit dezelfde regio komen.Ik heb hier altijd gewoond en ben gaan samenwonen 13 jaar geleden in sassenheim.Maar het blijft toch altijd trekken hoor ,je oude dorpje dus nu wonen we sinds december weer hier.Mijn man komt hier ook vandaan.
De meiden moesten wel erg wennen hoor,maar nu vinden ze het ook erg prettig.

Mijn NOD is de 17de.Bij mijn andere zwangerschappen had ik wel direct die bekkenpijn en de vermoeidheid .Maar dat is al best wel een tijdje terug ,dus dat  weet ik niet meer echt.

Mijn bekken voel ik nu echt ook heel hevig en buiten een eventuele zwangerschap om is er nu geen andere reden om die klachten te hebben.Dus dat is best wel positief eigenlijk,niet de pijn maar wel qua zwangerschap.Maar ja ,ik durf eigenlijk niet echt te hopen hoor.Dan valt het weer zo enorm tegen he?Ik heb al vaker ergens last van gehad en dan dacht ik weer yes ,maar dan kwam toch die ongi de hoek om kijken.

Maar aan de andere kant ,heb ik zelf echt wel een goed gevoel net als jij.En dat kan ik niet verklaren.Ze zeggen dat als je zwanger bent je het meestal al weet zelf.
En dat weet ik nog wel ,van de anderen had ik dat voorgevoel toen ook dus.........

En aangezien jij zo dichtbij woont kan je me vast horen gillen/schreeuwen/juichen/jubelen als het zo ver is hahahahahahaha

Ik las dat Cor in Noordwijk werkt,klein wereldje he?Leuk hoor!

hee spreek je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

doeidoei
cindy

Hey meis,

Leuk dat je 13 jaar geleden in Sassenheim bent gaan wonen.....
En ja je raad het nooit waar ik woon...................... Sassenheim!!
Ik vind het zo grappig, wat een kleine wereld!

Ik durf er ook niet zo op te hopen anders valt het weer zo tegen.
Ben net naar de drukkerij geweest en heb even een brochure
opgehaald met daarin trouwbadankjes! Echt super gaaf!
Denk dat ik voor alle gasten een soort bonbon doosje doe
met daarom een romantisch tekst, onze namen en trouwdatum.
En daarin van die hartjes snoepjes. En voor de ouders, opa's oma's,
broers en zussen een kaarsje met ook weer zo'n leuke bedrukking!

Oh wat is dit toch een heerlijk afleiden. Ik kan haast niet wachten
tot het zover is? Ben jij eigenlijk getrouwd (neem aan van wel maar
alles kan tegenwoordig) en hoe ging jullie dag (als ik dat vragen mag)?

Nou spreek je later weer! Veel liefs xxx isa.

Oja trouwens....

Ik had gister nog wat naar je geschreven over werken enzo.
Het staat onder die oude tropic... zeker niet gelezen? Liefs isa.

heeeeeeeeeeeey

jemig zeker toevallig zeg.Dus jij bent een sassemer !Ik vind dat trouwens nog steeds een heerlijk dorp hoor.Je kan er lekker winkelen en vond het altijd prettig wonen.En voor de kinderen zijn er 3 grote speeltuinverenigingen,daar kan jij over een tijdje vast lekker genieten van je kindje.

ik ben op mijn 25ste verjaardag getrouwd dat is dit jaar al 10 jaar geleden .Maar wij hebben het vrij eenvoudig gehouden hoor.Ik was toen al een half jaar zwanger van mijn oudste en we deden het alleen al omdat het bij de geboorte wat makkelijker geregeld is dan.We hebben wel een bruiloft gehouden sávonds ,maar al met al was het een leuke dag.

Over dat werken dat ik wel gelezen maar ik was zo intens aan het typen dat ik even vergeten was wat je nog meer gevraagd had en ik weet niet hoe je tussendoor terug kan lezen zonder dat je al het getypte weer kwijt bent.

Ik heb van mijn oudste gewerkt tot aan mijn zwangerschapsverlof,ik werkte in een fotolaboratorium en ben daaran thuis gebleven en binnen een jaar was ik al weer zwanger van de tweede en ja dat is best pittig druk dus ik had het echt niet gekund ook.En weer 3 en half jaar later een kindje en nu ben ik sinds 3 weken alleen thuis er was altijd een kind thuis om voor te zorgen.
Wij hebben hier toen bewust voor gekozen,het leek ons toen het beste en leukste.En nog bevalt het ons allebei erg goed.Ik kan er altijd voor ze zijn.Ik doe veel dingen op school en dat is ook leuk hoor.

Bovendien werkt mijn man erg veel dus heb ik mijn handen vol aan het huishouden en de kids en andere verplichtingen.

Ik ga een bakkie doen en ik hoor wel weer van je doeidoei

hahahahah kon je het merken hahahah

Ik ga zo wel afsluiten hoor,ik zit al weet ik hoeveel dingen te typen.Ga ik lekker dvdtje kijken!

doeidoei

Hoi hoi,

Ja kon het merken. Zag dat je bij iedereen lieve reacties aan het schrijven was !
De speeltuinen zijn gaaf he! Ik ga er vaak met mn oppas kindertjes heen! De dvv vind
ik persoonlijk het leukst!

Oh ik word weer helemaal gek van mezelf. Ik kreeg gisteravond onwijze buikpijn zo vlakonder mijn navel en als ik er opdrukte ging de pijn richting mn schaambeen heel vaag, het leek ook net of er een baksteen in mn buik lag! En nu weer onderin vage ongi pijnen! Wat kan je lichaam toch raar doen. Als ik niet had geweten dat mn ei zo laat was had ik nu gedacht dat het zwangerschapsverschijnselen waren, maar ja.... nu weet ik wel beter!

Vind het best wel eng om verschijnselen te hebben, het geeft toch een soort hoop en een veel grotere teleurstelling.
Twee maanden heb ik het meegemaakt. Ik was een paar dagen overtijd maar durfde echt niet te testen. Ik had verschrikkelijke zere borsten, mn tepels waren super gevoelig donker van kleur en er zaten pukkels op. Ook kon ik   bijna niks eten want dan voelde ik me super opgeblazen. Mijn vriend en ik waren er zeker van dat ik zwanger was. Tot op een dag ik me zo verschrikkelijk belabberd voelde. Ik kon niet meer eten alleen spugen en had knallende koppijn en verschrikkelijke krampen en was verschrikkelijk moe. Een dag daarna kwam mn ongi maar de eerste dagen heel raar weinig. Het was best wel eng. Ik weet voor mezelf bijna wel voor 90% zeker dat ik zwanger was. Maar kan het niet waar maken... had ik toen maar die test gedaan! Ach bij dit soort dingen moet je niet te veel bij stil staan! Gewoon je koppie weer omhoog en doorgaan.

Ik begrijp dat je niet werkt. Kan haast ook niet. Ik zou graag zeker het eerste half jaar tot jaar (afhankelijk hoe het allemaal loopt)  niet willen werken. Ik wil dan gewoon lekker genieten het gaat allemaal al snel genoeg denk ik. Ik wil dat mn kleintje alle aandacht krijgt die een baby verdiend. Daarna zou ik wel weer voor maximaal 2 dagen per week willen gaan werken. En hoop dan dat ons kindje bij familie kan. Daar word ie echt  met liefde behandeld en op een kinderdagverblijf is dat toch wel heel anders.

Nou dat was weer een heel verhaal. Welke dvd ga je kijken? Veel liefs isa.

hai!

Ja ,ik ben er ook al meerdere keren ingetrapt in die pijntjes en kwaaltjes.Maar toch doe ik het elke maand weer hoor.

Ik heb in maart ook zoiets als jou meegemaakt.Toen had ik een vaag streepje en allerlei verschijnselen en 4 dagen over tijd .Toen begon de ongi maar achteraf was die zo onwijs heftig dat moet zo'n vroege miskraam geweest zijn.Ik had enorme stolsels .En onwijze pijn.

Ik schrijf ik mijn tempdagboekje al mijn kwaaltjes op en dan als ik wat ervaar kan ik checken of ik dat toen ook zo voelde of zag.Dat scheelt best wel want dan maak ik me meteen geen illusies meer.

Nu heb ik dus die ontzettende pijn in mijn bekken,ben misselijk alleen s'morgens,moe,en veel plassen ,ben wat opvliegender en emotioneel.Of ik inderdaad zwanger ben moet de tijd natuurlijk uitwijzen.

Ik ben alleen zo nuchter om te beseffen dat het weer een grapje van mijn lijf is .(pijnlijk grapje au au)

Over de DVV,daar waren wij lid van!Ik ben er zelfs oppasmoeder geweest hahaha komt allemaal wel heel dichtbij zo he?ik word er gewoon bang van hahaha.

We komen er zelfs nu nog wel eens !Blijft trekken voor die kids he,zien ze hun oude klasgenootjes weer.
Ik kijk naar Lemony snickett even keuren of het wat voor de meiden is .Is wel aardig en niet eng.Dus die kunnen  hem van het weekend ook zien.Ik ga afsluiten en verder kijken.

hee doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Terug
Bovenaan