Berichtje voor Isa84

Hoi hoi,

Komt idd nu wel heel erg dichtbij eng hoor!!!!!!!!!
Ik zou het zo leuk vinden als we samen naar
het februari forum kunnen. Dan kunnen onze kids
over een jaartje of twee samen spelen in de dvv!
Hahahaha die is wel leuk! Maar wat denk jij wat
zullen die ongi pijnen nou zijn? Mis je die kleine
van vier niet heel erg nu ze op de basisschool zit?
Ik hoor wel weer van je. Liefs isa.

Ik lijk wel dementerend met al die berichtjes zo achter af...

Maar wat ik nog wou vragen... Waar woonde je precies in
Sassenheim (als ik dat vragen mag)? liefs isa.

hi Isa!

Ik heb eens ergens gelezen dat dat komt door dat je baarmoeder klaar gemaakt wordt.
Dan wordt er aan de banden getrokken en dat doet pijn .
Die pijn bij je navel is misschien wel de navelstreng.En die banden zitten onder is je buikeven boven je liezen.
Klinkt wel erg positief allemaal.Begrijp me goed ik wil je niet gek maken.Maar als je geen ovulatiepijn en nog lang niet ongi moet worden dan is dit toch een goede verklaring?
Ik had het zelf vanaf maandag dus ook zo'n 3 dagen na mijn eisprong.Vooral fietsen moest ik wat minder enthousiast doen dan trok het onderin joh!

Nu is het allemaal weer wat rustiger .Alleen mijn bekken speelt me nog wel parten.En dat is normaal voor mijn eisprong zeurderig.En tijdens de ongi pijnlijk.En als ik veel en veel gedaan heb.Maar deze konstante pijn rond deze tijd van de maand is afwijkend van wat ik gewend ben.

Ik moet nu nog een week wachten en dat wordt nog een lange week.Ik heb een hele voorraad aan testen liggen.Ik heb ze deze keer ook weer via internet gekocht en had zoiets van meteen maar voor een paar keer.Ik heb er geloof ik 10 liggen.
Dus als ik wil kan ik begin van de week al gaan testen.Maar ja,van een nega test word ik ook niet vrolijk.Dus afwachten maar weer ,zucht.

Ik heb trouwens in allerlei wijken gewoond.Bij DVV aan de overkant,in de flats.In de postwijk en in het centrum.O ja en ook op de menneweg.

Werk jij ,als ik zo vrij mag zijn,naast de peuterspeelzaal?
Daar zat mijn dochtertje eerst op.
En ja,ik mis haar enorm als ze op school zit.Vandaag is ze vrij dus gaan we lekker genieten.

hee fijne dag doeidoei

Hoi hoi,

Ja misschien toch wel een goed teken die pijntjes! Moet zeggen dat het vandaag opeens weer rustig is geworden! Heel raar. Grappig dat je in allemaal verschillende wijken hebt gewoond. Ik heb vroeger bij mn ouders eerst in de flat gewoond (daar bij de dvv) en toen ik een jaar was verhuisd naar de postwijk en daar zijn we altijd blijven wonen. Anderhalf jaar geleden ben ik bij mn vriend ingetrokken, die heeft 6 jaar geleden dit huis gekocht ((hij is natuurlijk al 32)). Dus dat was wel makkelijk alleen wel jammer dat je dan niet samen je meubeltjes enzo uitzoekt. Ik woon nu in de vogelbuurt ik weet niet of je dat kent het is tegen lisse aan. Mooie chique groene wijk echt heerlijk om hier te wonen.

Ik werk trouwens niet naast een peuterspeelzaal. Maar weet waarschijnlijk wel wat je bedoelt. Ik heb ongeveer 4 jaar geleden daar wel (op de peuterspeelzaal de kinderkorf) anderhalf jaar stage gelopen!  

Hoe heten je dochters eigenlijk als ik vragen mag? Ik vind een  naam verzinnen  al  moeilijk, laat staan drie meiden namen. Wij hebben stiekem al een beetje nagedacht over namen. We vinden Anouk en  Mylan erg leuk. Ook vind ik Lieke en Nienke wel  erg leuk alleen mn vriend  niet dus ja.....!!!

Hoop je snel weer te spreken! doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii xxx isa.  

Ha meiden,

Sorry dat ik jullie even kom 'storen' maar ik las dat jullie uit Sassenheim kwamen... ik namelijk ook!!! Ik heb er om precies te zijn 25 jaar gewoond. Sinds een jaar woon ik vlakbij Sassem.
Zo zie je maar...
Cindy jij hebt dus al kinderen en Isa zijn jullie bezig voor de eerste?
Wij wel, ik heb in maart helaas een miskraam gehad maar we zijn weer volop bezig.

Tot snel!
Cor

Hoi hoi,

Wat is de wereld toch klein... dat zie je maar! Wij zijn idd voor ons eerste kindje bezog en jullie? Wat vreselijk dat je een miskraam hebt gehad! Veel liefs xxx isa.

hoi Isa en Cor

Leuk Cor dat je ook in sassem hebt gewoond!En nu werk je in Noordwijk he ?En daar kom ik weer vandaan en woon ik nu ook weer.
Ik heb inderdaad al 3 dochters.En als ik er nog een zou krijgen zou ik het ook heel moeilijk vinden om weer een meiden naam te verzinnen haha.

Mijn oudste van 9 heet Jennifer.
De middelste van bijna 8 heet Donna.
En mijn jongste van 4 heet Emily.

Wij vinde de engels/amerikaanse namen erg leuk.Ik heb zelf ook immers een engelse naam en mijn man ook.

Als je daar op de kinderkorf stage hebt gelopen 4 jaar geleden kwam je dnek ik net na dat mijn middelste  weg was of misschien toch wel toen zij er nog op zat.
Haar naam komt eigenlijk niet echt vaak voor.Ik ken maar een kind wat ook zo heet dus misschien zegt het je wat.Wel lachen hoor he?

En ja de vogelbuurt ken ik ook,mijn kinderen speelden daar wel eens bij vriendinnetjes.En ik heb een oppaskindje gehad wat daar woont.Hele mooie statige huizen inderdaad.

Wel spannend he?Al die pijntjes maken mij ook knap onzeker inmiddels.En dan komt die klap ook weer zo aan he als het niet gelukt is.En zeker bij jou omdat je het juist nu zeker wilde worden.We branden maar een extra kaarsje voor je!

hee doeidoei

Terug
Bovenaan