Hoi Jet en anderen,
Na dagen van spanning was het vanochtend zover, we hadden onze eerste afspraak bij de verloskundige en....
...we hebben een kloppend hartje gezien!!
Heel onwerkelijk allemaal, je stelt je er al weer op in dat je te horen krijgt dat ze wel een vruchtje ziet, maar geen kloppend hartje. Maar er was heel duidelijk een kloppend hartje te zien. Ze heeft het vruchtje geprobeerd te meten en kwam daarmee op ca. 6 weken en 1 dag, bij het meten van het vruchtzakje kwam ze op 6 weken en 5 dagen. Ze gaf al wel aan dat het best een paar dagen af kon wijken, het is immers nog zo klein (0,5 cm) en de kans dat ze met meten er iets naast zat is zeer aanwezig.
Nu mogen we over 2 weken weer terugkomen, we krijgen dan weer een echo om te kijken of het nog steeds goed gaat en maken dan ook verdere afspraken.
Pff, wat een opluchting. Nu de komende tijd doorkomen met de misselijkheid en lamlendigheid in de ochtend. Ik drink gemberthee, neem slokjes cola, eet steeds kleine beetjes en uiteindelijk wordt het dan wel iets beter, maar dan is het vaak al wel 11 uur geweest. Gelukkig werk ik maar drie dagen (woensdag tot en met vrijdag), ik hoop dat ik die ochtenden een beetje door ga komen....
Jet, heel veel sterkte donderdag, dat jullie maar hetzelfde pad mogen volgen!
Groeten,
Karin