Hoi Alexandra en anderen,
Ik ben er nog steeds hoor en lees nog wel mee op het forum, maar ben wat minder actief op het moment.
Het is inderdaad heel spannend allemaal, morgen aan het eind van de ochtend weer een echo en hopelijk als dan alles goed is ben ik ietsje meer ontspannen over deze zwangerschap. Ik heb er wel een goed gevoel over, maar dat baseer ik vooral op het feit dat ik echt de hele dag door honger heb, wat misselijk ben en erg moe ben. Hoewel ik dat tijdens de vorige keren me ook nog zwanger voelde terwijl het al mis was, heb ik nu het idee dat de klachten 1000x blijven dan die vorige keren. Ik hoop dat het dit keer niet voor niets is!!
Ik merk ook dat mijn man en ik al weer aan het fantaseren zijn, voorzichtig weliswaar maar toch.
Verder vorige week op mijn werk gehoord dat mijn directrice (kleine organisatie) zwanger is en begin januari uitgerekend is, ik had moeite mijn mond te houden dat ik waarschijnlijk een maand later ben uitgerekend. Als ik haar iedereen hoor vertellen dat ze zwanger is ben ik wel wat jaloers hoor, ik zou het ook zo graag van de daken schreeuwen, maar ja ik ben pas 8,5 week en extra onzeker gezien mijn verleden, nog even wachten dus...
Hoop dat alles met jullie goed gaat!
Groeten,
Karin