Berichtje voor Karin

Ik herken dat wel, ik was heel veel misselijk voor mijn 2e echo en toen die was geweest hebn ik een paar dagen nergens last van gehad.

Maar dat kwam later wel weer terug hoor!

En nu as maandag al voor de 4e echo!!

gr mama van MD

Hoi Karin,

Ik heb je al een tijdje niet op het forum "gehoord". Ik hoop dat alles goed met je gaat. Volgens mij heb je morgen weer een echo, spannend! Tenminste, ik blijf het allemaal wel erg spannend vinden en kan gewoon nog steeds niet onbezorgd zwanger zijn. Vrijdag 13 juli heb ik weer een echo. Sterkte morgen!

Gr. Alxandra
9 weken, 3 dagen

Hoi Alexandra en anderen,

Ik ben er nog steeds hoor en lees nog wel mee op het forum, maar ben wat minder actief op het moment.

Het is inderdaad heel spannend allemaal, morgen aan het eind van de ochtend weer een echo en hopelijk als dan alles goed is ben ik ietsje meer ontspannen over deze zwangerschap. Ik heb er wel een goed gevoel over, maar dat baseer ik vooral op het feit dat ik echt de hele dag door honger heb, wat misselijk ben en erg moe ben. Hoewel ik dat tijdens de vorige keren me ook nog zwanger voelde terwijl het al mis was, heb ik nu het idee dat de klachten 1000x blijven dan die vorige keren. Ik hoop dat het dit keer niet voor niets is!!
Ik merk ook dat mijn man en ik al weer aan het fantaseren zijn, voorzichtig weliswaar maar toch.

Verder vorige week op mijn werk gehoord dat mijn directrice (kleine organisatie) zwanger is en begin januari uitgerekend is, ik had moeite mijn mond te houden dat ik waarschijnlijk een maand later ben uitgerekend. Als ik haar iedereen hoor vertellen dat ze zwanger is ben ik wel wat jaloers hoor, ik zou het ook zo graag van de daken schreeuwen, maar ja ik ben pas 8,5 week en extra onzeker gezien mijn verleden, nog even wachten dus...

Hoop dat alles met jullie goed gaat!

Groeten,
Karin

Hoi Karin,

Wat spannend voor je! Ik hoop toch zo dat jullie morgen goed nieuws te horen krijgen en... plus iets moois te zien krijgen! Ben erg benieuwd en hoop snel wat van je te horen.
De tekenen zijn in ieder geval goed! Tja die klachten. Heb zelf het idee dat ik die nu ondertussen  inmiddels het hele jaar   heb; uitgezonderd begin april anderhalve maand na mijn ms! Maar goed, net als jij zegt hopelijk is het niet voor niets!
Veel succes morgen en groetjes van Jet

Alles is goed, we hebben vandaag ons 'wurmpje' gezien bij zo'n 8,4 weken. Het hartje klopte goed en het zag er allemaal goed uit. Nu gaat het genieten toch weer wat meer beginnen. We hebben een zwitsaltas meegekregen met allerlei informatie en monstertjes en mochten een knuffeltje uitzoeken. Daarna nog even bloed geprikt.

We hebben de echo op dvd laten zetten en nemen deze nu iedere keer als we een echo krijgen mee voor het vervolg van de echo.

Over 2 weken mag ik weer terugkomen, de vk gaat namelijk daarna met vakantie en wilde het me niet aandoen langer dan 4 weken te moeten wachten. Mij hoor je dus niet klagen, met 10,3 week weer een echo en daarna het normale schema van iedere 4 weken in.

Groeten,
Karin

Terug
Bovenaan