Berichtje voor Odette..

 god zij dank ,zeg..
Je wilt niet weten hoe vaak ik heb gekeken of er al een berichtje van jou was. Ben erg blij dat het er allemaal goed uitziet.

Ik reageer morgen even verder ,ik heb er hier een helemaal over de toeren, en de papa is niet thuis.
Slaap goed vanacht ,tot morgen.

Doreen
 
Hoi Odette,

Hoe is het met je? Is de bloeding inmiddels weg en kun je weer genieten..?
Ik kan me zo goed jouw gevoel voorstellen.
Ook erg fijn dat je donderdag weer een echo krijgt ,zeg. Dan wordt alles nog een keer bevestigt dat het goed gaat.
Ik zelf zou ook wel een doppler (?) thuis willen hebben. In Amerika kan dat, maar hier kun je volgens mij nergens zo'n ding huren.

Ff wat anders: heeft jou dochtertje ook zo'n last gehad toen de hoektandjes doorkwamen, Ted was vrijdag avond bijna hysterisch(!) , heeft een erg schrale wang en gisteren is hij aan de dunne geweest ,zeg, het was gewoon zielig (billetjes helemaal stuk..) Ik heb hem toen maar een pc gegeven, en een half uur later viel hij als een blok in slaap...

Hoor weer van je..

Gr Doreen
 
Hoi Doreen,

Ik ben helemaal rustig nu ik de echo heb gehad, het bloeden is gelukkig gestopt en dus voel ik me een stuk beter. Ik heb alleen zo'n vreselijke last van obstipatie heb je nog tips? Pruimen en vezelrijk brood eten helpen niet....heel vervelend en ik krijg er zo'n buikpijn van.

Tja die tandjes, Bellie heeft er ook zo'n last van gehad met inderdaad rode en kapotte billen en schrale wangen. Ik heb er ook een pc in gedaan en een koude doek op gehouden wat ze heerlijk vond. Bellie begint nu met kiezen en dat merk je meteen aan het aantal en de hoeveelheid poepluiers(soms wel 5 op een dag!) Heel zielig maar er is weinig aan te doen.

Kun je die doplers kopen in Amerika? want dan zou je hem evt kunnen bestellen op ebay of stel ik nu een rare vraag)

Goed meis, ik ga naar bed want ik ben gesloopt(ik heb van die dagen...)

Hoop snel weer wat van je te horen!

gr. Odette
 
Hoi Odette,

Ik heb wel eens bij bevallingsverhalen (oid) gezien dat ze zo'n doppler hadden, maar die was gehuurd..   Ik geloof niet dat zo'n ding te betalen is, dus ik stres soms maar ff...

Over jouw obstipatie... heb ik zelf ook last van, maar bij mij helpt het heel goed als ik dagelijks vers geperste sinaasappelsap drink, en de pers op grof zet  zodat er veel vruchtvlees in zit.  Ik pers vaak ook een mandarijn en een mineola mee, daar wordt de smaak iets milder van. Lekker en boordevol vitamine C die de ijzer-opname weer bevordert. Wie weet helpt dit bij jou ook.!
Die lactulose-siroop kan ook, dit kan echt geen kwaad voor je darmen, het zorgt er alleen voor dat er niet te veel vocht aan je ontlasting onttrokken word, zodat deze wat breiiger blijft en dus beter af te voeren.   Als ik jouw was zou ik dit in overleg met je huisarts doen, en vragen naar "importaldrank" deze krijg je vergoed van je ziekenfonds. (ik weet dit toevallig omdat ik in een bejaardenhuis werk, en er veel mensen zijn die dit gebruiken)

Ik ben blij dat alles goed gaat met jou en met je kindje, dat de bloeding is gestopt.... en dat je weer lekker kunt relaxen...en je man dus ook.
Ik wou dat mannen zwanger konden zijn, dan weten ze pas wat voor onzekerheden wij allemaal te boven moeten komen, en hoe  vervelend de zwangerschapsverschijnselen kunnen zijn, en dan nog maar niet te spreken over de laatste loodjes ( kiloos) en de bevalling.

 
Terug
Bovenaan