berichtje voor POPPETJE71

Nicky&Sam, ik zie weer alleen 2 x een quote, wil ik je bericht nu te snel openen of gaat er iets mis.

Isa's had weer een "draak" van een nacht. Om ca. 22.30 u gisteravond hoorde ik haar mopperen en even later ging de baby-projector spelen en was het stil. Ik dacht YES!!!

Om ca. 01.30 u begon ze flink te mopperen en daar kon die arme baby-projector niet tegenop!
Heb ik haar bij mij in bed gelegd maar slapen ho maar! Aan mijn haren trekken en met haar knuffel zwiepen! Na een half uur heb ikhaar verschoond en in haar eigen bed terug gelegd. Toen heeft ze tot ca. 04.00 u geslapen en begon het weer; dit keer was het echt huilen toen ik haar de speen gaf en wegliep; ze heeft het volgens mij allemaal zó goed door! Dussss... weer bij mij in bed gelegd (ik weet het, is niet verstandig) en toen sliep ze binnen 5 minuten om vv om 07.30 u klaarwakker te zijn.

Tsssss.

Hoe ging de nacht bij jullie?

Grtz. Poppetje71

Hoi Poppetje, sorry van de lege antwoorden...dat was Sam die op de computer zat te slaan !!! Ik geef Sam nu op het eind ipv een fles een groente hap met liga. Het werkt iets (om 20.30 naar bed en om 2.30 alweer wakker...) we blijven hopen !
Even over Isa.... Sam heeft ook een "plat" achterhoofdje. het is niet enorm erg, maar zeker wel zichtbaar. doordat sam "vast" zat is zijn schedeltje - ruggewervel -totaan zijn benen vast komen te zitten. je moet het zien als chronische spierpijn. deze osteopaat maat het schedeltje losser en je ziet het gewoon ronder worden. zijn uitleg is dat de hersenen sneller groeien dan de schedel (door de spierpijn) en daardoor sam pijn krijgt, waardoor hij vrij druk/bewegelijk is, waardoor hij 's nachts onrustig slaapt. je moet het zo zien : als jij pijn in je rug hebt, kan je ook niet land ziten, je wilt bewegen... nou bij sam zit de hele achterkant van zijn lijfje vast. als je dit niet behandeld, kan (hoeft niet) je kindje overslaan de andere kant op en ADHD ontwikkelen. sommige babies hebben 3x nodig, andere moeten 2 jaar lang elke 2 - 3 maanden terug komen. het is totaal verschillend per kind. je kan gewoon opbellen en een afspraak maken. mijn verzekering betaald er 75% van en een consult is geloof ik 80,00 of 90,00. heb je nog vragen, hoor ik het wel van je ! ik hou je zo wie zo op de hoogte van zijn slapen !
prettig weekend !!!!

Nicky & Sam

quote: Poppetje71 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-02-2007 10:11:15'));

Nicky&Sam, ik zie weer alleen 2 x een quote, wil ik je bericht nu te snel openen of gaat er iets mis.

Isa's had weer een "draak" van een nacht. Om ca. 22.30 u gisteravond hoorde ik haar mopperen en even later ging de baby-projector spelen en was het stil. Ik dacht YES!!!

Om ca. 01.30 u begon ze flink te mopperen en daar kon die arme baby-projector niet tegenop!
Heb ik haar bij mij in bed gelegd maar slapen ho maar! Aan mijn haren trekken en met haar knuffel zwiepen! Na een half uur heb ikhaar verschoond en in haar eigen bed terug gelegd. Toen heeft ze tot ca. 04.00 u geslapen en begon het weer; dit keer was het echt huilen toen ik haar de speen gaf en wegliep; ze heeft het volgens mij allemaal zó goed door! Dussss... weer bij mij in bed gelegd (ik weet het, is niet verstandig) en toen sliep ze binnen 5 minuten om vv om 07.30 u klaarwakker te zijn.

Tsssss.

Hoe ging de nacht bij jullie?

Grtz. Poppetje71

Ha die Nicky en Sam,

Oo o o die Sam toch, zo jong al een computerkid??

Bedankt weer voor je reactie.
Ik ga maandag eens even het cb bellen en dan eens horen wat zij er over zeggen (over het slapen). Zijn jullie via de huisarts naar de osteophaat gegaan of via het cb?

Ik zou zeggen, alvast een goede nacht (Isa ligt er net in, ze was hartstikke moe, ondanks prima geslapen overdag) en een goed weekend verder.

Tot mails

Grtz. Poppetje71

Terug
Bovenaan