Berichtje voor Talke

Hey Sweety,

Wat fijn dat alles goed is, en die echo komt ook zeker goed. En ik voel me alweer een stuk sterker.. En ga met goede moed er weer tegenaan!!

Bedankt voor je lieve woorden, en jij een hele fijne zwangerschap!!! Geniet, geniet, geniet!!

Spreek je gauw weer... en succes met de echo..

doei xx
Dre

hoi Dre en Sweety,

Ik ben vandaag ook nog maar thuisgebleven, is eigenlijk totaal niets voor mij. Maar ik stond vanochtend op en ik had toch zo'n last van mijn mond. Na een pijnstiller ging het wel weer. Ik hoop dat ik er snel vanaf ben, we hebben gisteren toch nog geklust voor het geval dat (hihhi) maar dan zijn die pijnstillers weer niet zo handig natuurlijk.

Lekker zo'n sleep-in dag. Ik heb gisteren en vandaag hetzelfde gedaan eigenlijk best saai als je mannetje weer aan het werk is. Maar goed. Ik ga morgen denk ik weer werken. Heb dan maar een halve dag en inderdaad de afleiding zal me goed doen. Dre neem het er nog maar van want anderhalve week is zo om en gelukkig is de buikpijn afgenomen.

En Sweety, natuurlijk kun je hier meekletsen, ik vind het super dat je af en toe een berichtje achterlaat. Ik heb al vaker gezegd dat ik er hoop uit put dat het bij jou weer zo snel raak was. En so far so good. Ik kan me heel goed voorstellen dat je onzeker bent van tijd tot tijd gelukkig kun je vrijdag voor je echo (9 weken, dat is toch alweer wat he), laat je vrijdag even weten hoe het was?

Dre geniet nog even van je vrije dagen en Sweety jij van je zwangerschap.

Dikke kus talke

Hoi Talke!

Lees net dat het toch nog niet zo goed gaat met je "munneke"
Inderdaad verstandig om dan maar even thuis te blijven.
Ik hoop voor je dat het klussen deze maand zijn vruchten afwerpt!!

Met mij gaat het nog steeds niet zo goed,ben erg depri...verveel me,heb ook weinig zin om iets te ondernemen.
Afglopen nacht heb ik maar 3 uurtjes ofzo geslapen,lag maar te piekeren.
Over mijn werkeloosheid,stress met mijn vriend..graag een kindje willen,dat soort zaken.
Dus nu ben ik doodop!

Mijn vriend is vandaag jarig...dat is wel leuk,gelukkig.
Hij geeft a.s zterdag een groot feest,hij is nl 40 geworden.
Hopelijk voel ik me dan weer wat lekkerder in mijn vel!

Sorry dat ik even zit te "zeuren"

Dag lieve Tal!
Liefs,Swinnie

quote: swinnie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-08-2006 15:40:54'));

Hoi Talke!

Lees net dat het toch nog niet zo goed gaat met je "munneke"
Inderdaad verstandig om dan maar even thuis te blijven.
Ik hoop voor je dat het klussen deze maand zijn vruchten afwerpt!!

Met mij gaat het nog steeds niet zo goed,ben erg depri...verveel me,heb ook weinig zin om iets te ondernemen.
Afglopen nacht heb ik maar 3 uurtjes ofzo geslapen,lag maar te piekeren.
Over mijn werkeloosheid,stress met mijn vriend..graag een kindje willen,dat soort zaken.
Dus nu ben ik doodop!

Mijn vriend is vandaag jarig...dat is wel leuk,gelukkig.
Hij geeft a.s zterdag een groot feest,hij is nl 40 geworden.
Hopelijk voel ik me dan weer wat lekkerder in mijn vel!

Sorry dat ik even zit te "zeuren"

Dag lieve Tal!
Liefs,Swinnie

Hoi meid,
Je mag altijd zeuren hoor. Al vind ik niet dat je dat doet. Het is heel normaal denk ik als je je down voelt toch even een uitlaatklep nodig hebt. En ik heb die dagen ook hoor dat ik nergens zin in heb (zit hier een beetje zielig te wezen met mijn mond en moet me nog douchen, echt geen zin).

Proficiat trouwens nog met je vriend 40 jaar dat is toch weer een mooi rond getal. Heb jullie de voetbalruzie nog kunnen uitpraten? Vast wel. Misschien moet je hem vanavond maar eens verrassen hihhihhi, en inderdaad als hij zaterdag zijn verjaardag viert heb je nog het een en ander te doen en heb je weer wat afleiding, zo kom je zeker uit je dipje.

Ik hoop dat je dit berichtje je wat opbeurt

Liefs talke

Hoi Swinnie,

Het is inderdaad geen zeuren, het is heel begrijpelijk. Maar probeer het anders  van je af te schrijven, want 's nachts moet je slapen joh....en zonder nachtrust voel je je alleen maar minder. Weet je wat heel erg lekker is als je je down voelt, lekker zwemmen en een maskertje bij de etos ofzo halen en jezelf lekker verwennen!!! Dat verdien je hoor...

En van harte met je man's 40ste verjaardag, maak er wat moois van. Verras hem en jezelf met een mooi setje...weer een goede reden om te klussen...

Liefs DRe

He meiden,

Sorry dat ik even inbreek.

Wat hebben jullie alle 3 een K tijd achter de rug!
Ik vind het super knap dat jullie toch iedere X weer positief blijven!
Hou je haaks!

Liefs, Ikky

Hoi Ikky,

Zo'n berichtje zoals jij hebt achtergelaten doet gewoon goed, dank je wel

Groetjes
talke

hoi,

als jullie blieft. Daarom heb ik het ook gedaan!

liefs, Ikky

Terug
Bovenaan