Berichtje voor Ty

Hai Wendy,

Hoe gaat het met jullie? Jammer dat je moest werken vandaag hè, met dit mooie weer!
Ik ben vanochtend wandelend boodschappen gaan doen en vanmiddag lekker het park rond gelopen. Isa keek haar ogen uit naar de kippen en hanen die daar rondlopen en toen er eentje kukelde keek ze echt zo van: "komt dat geluid daar uit??".
Ik heb genoten van het lekker weer, heb meteen bij het kinderkledingwinkeltje op de A'damsestraatweg (De Deugniet, even verder dan de HUBO) een zomerbroekje en hempje voor Isa gekocht (hele leuke prijsjes overigens!!, broekje € 8,50 en hempje € 6,75).
Heeeeerlijk.... Dit weer mag echt blijven!!!

Gisteren na het zwemmen was Isa weer goed moe. Ze heeft na haar fruithap 1 1/2 uur geslapen! En Tycho, nog in slaap gevallen met het zonnetje in z'n gezichtje??

Hoe was het bij je oma?

Balen dat ik morgen weer moet werken, heb de laatste tijd steeds minder zin (het werk bevalt me al langere tijd niet echt meer namelijk)...

Oh, ik hoor onze Puk...

Tot mails!

Grtsz. Poppetje71

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
2 tanden!!!!!!

zo we hebben echt en.... nacht achter de rug, veel wakke rlang wakker, huilen gillen, a toch maar wat voeding gegeven te hebben na 2 uurtje..... in slaap gevallen!!
zei mijn ma vanmiddag voel eens in zijn mondje....... ( wie zegt dat ze er zitten moet trakteren HAHAHA ) ik dus.....   maar liefst 2 tanden!!!

JA tycho heeft gisteren wel ff geslapen op weg naar huis, die middag nog naar een vriendin ook in overvecht gewandelt en sliep ie weer heerlijk!!!

Met mijn oma gaat het wel beter!! toen ik gisteren kwam was ze zelfs aangekleed! en de longen klonken veel beter! gelukkig maar!!!

Hebben jullie al een speelgoedkist ofzo? wij hebben leuke site gevonden! www.hetkleinepaleis.nl
we weten niet zo goed wat we erop willen hebben, het liefst niet het geboorte kaartje....??

Hoe veel macaronie had je gedaan en hoeveel vlees enzo????

ik had vandaag nascholing.... saaiiiiii   alleen maar luisteren!!! pffff ik doe soms liever ook ff iets!!! koud daar binnen... en buiten heeeerlijk weer!!!! maar morge lekker vrij!!! ga lekker shoppen!! me ma is bijna jarig!

xxx wen

Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!! Ook twee tanden.Nou, daar had ie dus mega last van hè! Fijn dat ze nu door zijn. Och wat is het toch stoer, nu ook aan de tandenpoets hè! Ben benieuwd wat Tycho er van vindt!

Onze nacht was ook slecht. Om 23.00 u, 24.00 u, 01.00, 05.00 u  was Isa wakker. En van 06.00 tot 07.00 u ook! Ik had haar om 06.00 u bij mij in bed gelegd maar slapen, ho maar. Ze hield zichzelf gewoon wakker! En maar vechten tegen de slaap! Om 07.00 u maar weer in haar eigen bed gelegd en ze was meteen vertrokken. Straks naar de crèche dus ze kan niet uitslapen. Volgens mij hebben we een 8 1/2 maand-sprongetje of zo!

Ik ga me aankleden, straks naar Lunteren naar een klant en de rest van de dag (gelukkig) rustig thuiswerken. Hoop administratie-achterstand.

Shopze!

Grtz. Poppetje71

ooohhh balen!!! wel moe geweest zeker???
ij hebben geslapen vannacht!! joepie!!!!!!!!!!!

ooo als ie nu kusjes geeft dan voel je die tandjes.... oppassen dus....

morgen weer werken..... bale

ik heb de tandarts afgebeld voor maandag kunne we zwemme!!!!!

weer leuke kleren gekocht  kan t niet laten soms.. een afrits broek, pyama en nw mutsjes.....

xx

wen

Hai hai,

Fijn dat jullie weer goed hebben geslapen. Hier hebben we een paar onrustige nachten achter de rug. Vannacht ging weer beter.

Nog één dagje werken en dan is het weer weekend! Yeahhhhh. Morgen ga ik even lekker naar de kapper en 's avonds uit eten met mijn vriend. Opa en oma komen oppassen vanaf 's middags. Heerlijk.

Maandag weer lekker zwemmen. Als het nou slecht weer is (en ze voorspellen natte sneeuw, ja echt!), moet je dan ook lopen of heb je vervoer? Zo niet dan kan ik je wel ophalen. Isa kan dan in de mc voorin en Tycho achterin. Moet lukken. Laat maar even weten.

Leuk, een afritsbroek! Echt stoer. Ik zie ook zulke leuke dingen allemaal. Maar ik moet echt effe op mijn budget letten deze maand. Teveel gekocht!
Die site van die speelgoedopbergbankjes/kisten is erg leuk zeg!

Nou, ik ga stiekem even stofzuigen (nadeel/voordeel van een dagje thuiswerken).

Goed weekend alvast en tot maandag in ieder geval.

Grtz. Poppetje71

hoi!!!

ja ik moet altijd lopen.... aaaah zielig he... nee hoor!!!! ik heb mijn rijbwijs wel maar we hebben geen auto.....

tja ik mag ook niet meer zoveel kopen.... boehoe....

ben je nu thuis aan het werk??? of lekker aan de wandel??

ik wel werken... maar de pt komen niet balen!!!!

weet je waarom ik denk dat onze kleine man wakker wordt... hij heeft gewoon nog honger, gisteren flinke volle bord met eten gegeven en weer de hele nacht door geslapen????!!!!!

xx wen

tot maandag we hebben de tandarts verzet....

Terug
Bovenaan