Berichtje voor Ty

Hai hai,

Nou, dus gewoon lekker veel eten geven als het effect zo goed is! Kleine vreetkous!
Bij Isa weet ik het niet. Ik hoor 's ochtends vroeg wel eens haar buikje knorren als ze even bij ons in bed ligt of zo dus... Maar 's avonds krijg ik er echt niet meer eten in dan ze nu krijgt.

Ik ben "aan het werk" ja, heb al heeeeeel veel gedaan (not). Ben hartstikke moe dus misschien ga ik wel effe een uurtje tukken. Zit vaak toch in het weekend en op de maandag of dinsdag ook voor mijn werk achter de computer dus dan mag het wel effe.
Isa is op de crèche.

Laat me maar effe weten of je maandag gaat lopen of dat je mee wilt rijden. Je hebt vast in jullie systeem ook wel ons telefoonnummer. Dan kun je maandagochtend ook nog even bellen (of misschien lees je dit bericht wel thuis, dan kun je het niet meer opzoeken natuurlijk...). Kan ik je dat ergens mailen, zet hier liever geen telnr op het forum.

Grtz. Poppetje71

hoi

Hoe was je etentje??????

ik denk dat ik morgen gewoon ga lopen.... hoop dat het weer meevalt...
Maar ik heb je nr. gevonden!!!

Tycho ligt lekker te slapen!!! net was ik ff bij me oma met hem en hij ging echt kruipen!!! echt leuk. hij rolde steeds de dop van zijn fles vooruit en hij erachteraan!! super leuk!!!
Kruipt isa al??

xx wen

Terug
Bovenaan