Berichtje voor Ty

A

Anoniem

Guest
Hoi Wendy,

Lekker weertje vandaag hè! Isa had op het kdv buiten gespeeld (gekropen), ze was net een varkentje, overal zwarte vegen! Schattig.

Heb het parasolletje van de Quinny van zolder gehaald, die kunnen we nu wel gebruiken! Ik heb er destijds een bij Prenatal besteld (inclusief zo'n adapter voor de Quinny want een gewoon parasolklemmetje past niet op die ovale stangen van de Quinny) en daar zeiden ze dat ie er alleen maar in het zwart was. Eigenlijk wel heel erg saai zwart. Nou zag ik op het plaatje van de parasol dat ie ook in het rood is! Wat voor parasolletje heb jij?

O ja, Isa zit ook steeds beter! Vandaag heeft ze onder het kijken naar Sesamstraat de hele tijd zelf gezeten. Ik had haar neergezet en even een klein steuntje gegeven maar al snel zat ze gewoon goed zelf. Ben de afgelopen week met haar gaan oefenen. Als ze zich laat vallen gaat het vaak nog wel "boem" maar dat zal ook wel beter gaan. Vind het zo'n schattig gezicht zo'n zittend klein kindje!

Gaan jullie maandag ook zwemmen? Het wordt volgens mij  maandag ook nog lekker weer dus dan gaan wij ook lopen (deze keer echt!).
Neem je dan de foto's mee?

Ik heb vandaag ook een traphekje gekocht (gewoon bij de Praxis) want Isa tijgert steeds snelle achter mij aan (en nu staat toch vaker de deur van de woonkamer naar de gang open) en dat trappegat is veel te gevaarlijk!

Nou, eens kijken wat we gaan doen dit weekend. Misschien maar even lekker naar een park. Ik wil Isa ook kennis laten maken met het gras!! Lachen! Heeft Tycho al in het gras gespeeld??

Grtz. Poppetje71

hallo

hier gaat het redelijk tycho heeft denk ik oorpijn door zijn tandjes? vannacht zelfs pcm gegeven (dat doe ik niet zo snel hoor...) hij werd steeds gillend wakker en trkken aan zijn oortjes... aaaahh zielig. nu gaat het eigenlijk weer goed, na de pcm sliep hij wel goed!

wij hebben eigenlijk geen parasol.... was gisteren eigenlijk wel nodig.... maar we hebben goede zonnebrand creme.... (hoop ik) gisteren niet verbrand!! we hebben gisteren een buggy gekocht! toch die van maclaren hij rijd erg lekker!!

ik denk dat we vanmiddag ook ff naar het park gaan!!! super lekker weer!!! en morgen natuulijk ook vrij, wat een vervelend leven zo he?!

Die engert trekt zich aan alles op waar je maar kan gaan staan.... en doet nu ook stapjes erom heen wel erg wankel natuurlijk

nou ik ga mijn kleine man naar bed gooien!

xx misschien zie ik je zo nog?

wen

Hoi hoi,

Wij zijn gister met z'n 3-tjes in het J-park geweest (is overigens ma/di en wo dicht hè!). Heerrlijk, Isa vond het gras maar zozo... ze bleef keurig op het kleed en liet het gras met rust!

Vanmiddag ga ik met een vriendinnetje naar het Griftpark, schijnt ook een leuk kinderboerderijtje te hebben (en ik las ook een peuterbadje dus ik neem Isa's zwembroekje maar mee!).

Jekkie oorpijn, dat lijkt me erg vervelend voor een babytje ja. Ga je wel zwemmen morgen dan of beter van niet???

Geniet van je vrije dagen enne, we kunnen morgenmiddag wel effe wandelen dan! Ander parkje in de buurt om te zitten??

Grtz. Poppetje71

hallo

nee gaan toch niet zwemmen morgen, dacht dat de oorpijn>? wel weg zou zijn maar helaas... morgen ff voor de zekerheid naar de dr.

Maar wandelen lijkt me wel goed plan!! hoe laat?

xx wen

Hoi Wendy,

Vervelend die oorpijn zeg, idd maar ff langs de praktijk!

Wij gaan wel zwemmen.

Wandelen, 's middags om een uurtje of 13.30 u? Even afhankelijk van hoe pukkie slaapt en haar boterham op heeft. Zullen we rond die tijd even sms-en? Ik weet ook niet hoe laat en hoe lang Tycho slaapt 's middags.
Wel gezellig. Neem je dan de foto's mee???

Pr. avond (zat net heerlijk met een sangriaatje op het dakterras... genieten!)

Grtz. Poppetje71

aaaaah lekker!!!! ik ben aan het werk..... moet ook ff gebeuren....

meestal slaapt ie om 13.30 uur du als ik dan weg ga slaapt ie onder weg lekker,
hoezo is het park dicht?

waar zullen we dan heen wandelen? langs de vecht? nee als het warm is bakt dat er wel erg in?!

ja ook ff kijken hoe laat we bij de dr. terecht kunnen je weet nooit....

heb je een labje? op het dakteras?

xx wen

Een labje op mijn dakterras???? Ikke nie begrijp..

Ok, dan slaapt Tycho dus, tot hoe laat???
We moeten maar effe sms-en denk ik, misschien is Isa ook wel eerder of later.

Het park is dicht omdat ze de paden gaan vernieuwen. Jammer, anders hadden we er ook lekker kunnen "picknicken"!!

Ehhhh... waar kunnen we heen wandelen, ga er effe over nadenken goed!

Grtz. Poppetje71

Ben je aan het poetsen??

Terug
Bovenaan