Berichtje voor Ty

laptop....??? hahahaha

ja pickniken klinkt erg gezelli!!! maar ja waar en hoelaat??? beetje lastig is t wel....

maar tycho slaapt in de wagen ook erg lekker hoor dus voor ons geen probleem rond die tijd mits de dr.?

nee echt aan het werk werk zeg maar....

xx

Op zondagavond??? Aan het werk??? Deze dame niet hoor! Jij wel? Op de ha-post of zo??

Ik heb wel een labje ja, maar die staat lekker boven op de studeerkamer.

Ben even wat foto's aan het downloaden, vandaag en gister weer een heleboel gemaakt en ook effe een paar naar hyves gestuurd zodat ik weer effe wat op t forum kan zetten.

Tja, waar kunnen we nog meer picknicken nu het J-park dicht is? Uhhhhh.... Park de Watertoren in Overvecht? Maar dan moeten we wel met de auto. We kunnen proberen of er 2 Quinny's bij mij achterin de golf passen.... Wat denk jij?

Grtz. Poppetje71

mmm ben bang dat da niet echt lukt!!! kunnen ook ff de straatweg op wandelen of naar overvecht wc ofzo?

nee  we kunnen vanuit huis inloggen in de praktijk.... is wel makkelijk zo kan ik ook thuis werken en hoef ik niet alles op de praktijk te doen, zoals post inlezen, dingen nakijken uitzoeken of idereen bij mij op controle komt enzo....

maar ben nu klaar jeeee!!!!! was erg veel post van de ha post

xx

Aha, op zo'n fiets.

Ik was errug optimistisch hè, met die Quinny's in de kofferbak? Toch tijd voor een grotere leasebak (deze moet nog ongeveer een half jaartje mee schat ik)!

WC Ov is prima maar ik zou het wel leuk vinden als de kids ook nog even ergens in het gras kunnen spelen! Bij jou aan de overkant in het plantsoentje? Is dat wat of ligt daar ook hondepoep??

Grtz. Poppetje71

NEEEE POEPPPPP!!!!

vindt ik ook wel erg leuk eigenlijk..... eeeeuuuuhhhh misschien weet jij hoe dit heet? op de slingerweg richting overvecht wc heb je een kinderboerderij? daar kunnen we ook naartoe lopen? ij mij de brug over en dan nog een stukje langs de auto bouleard en dan rechtsaf bij de benzinepomp dan ben je er bijna???

we hebben niet echt veel in de buurt he??

xx

Is dat niet Park de Gagel?? Zeg maar  van de autoboulevard in de richting van WC Ov lopen, hoe heet die dreef ook al weer, de Carnegiedreef volgens mij??
Daar hebben ze (volgens internet) idd een dierenweide, park, speeltuin etc. Lijkt me goed plan!! Dichterbij is er idd niets..

Grtz. Poppetje71

ok !!!!

tjeeee wat is hyves traag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wordt er gek van!!!!

onze kleine man gaat ook staan in zijn bed....     echt eng!!!

echt leuk he dat kruipen

xx

Ja, dat lijkt mij ook eng, gelukkig  doet Isa nog niet zo eng. Wij zijn er nu pas aan toe om de bodem van haar bedje naar beneden te gaan zetten want ze gaat, als ze even in bedje ligt te spelen wanneer ik aan het douchen ben of vlak voor ze in bad gaa't 's avonds, wel over de rand hangen!

Oja, had ik al verteld dat Isa ook zit?? Nog niet uit zichzelf maar toch.

Hyves traag? Ok, dan bewaar ik dat voor morgen!

Ga ff lekke douche, ff de warmte wegspoelen, en dan lekker mijn bedje in!

Kzie je morgen! We smsn!!

Grtz. Poppetje71

Terug
Bovenaan