beroep en of bezigheden

ik ben net als mamavanelise Verzorgende IG en werk in een verzorgingshuis. 16 uur per week. weet nog niet of ik blijf werken na mn verlof.. misschien dan wel alleen nachtdiensten.. is makkelijker met 2 kindjes..
dus ik zie het nog even aan. maar het komt wel goed. mijn baas weet het en enkele collega's ook.

Groetjes, Christien

@ Christien.
Ik werk juist geen nachten.. Heb ik zo aangevraagd en gelukkig kan dat omdat er velen zijn die ze juist wél graag doen.

Mag ik vragen hoe je dat gaat doen dan ?? Als je dan overdag moet slapen breng je dan na je nachtdienst de kids nr de oppas of is je vriend / man thuis ??

Als je zwanger bent bent je overigens ook niet verplicht nachtdiensten te werken he. Tenzij je het zelf wilt natuurlijk.

Als ik overdag werk (soms hele, soms halve dag) gaat Elise nr de oppas en als ik avonddienst of weekenddienst werk is mijn vriend thuis.

Ik werk in de gehandicaptenzorg, ik werk op een dagopvang voor kinderen t/m 18 jaar. In mijn groep zitten 5 kinderen met de leeftijd 12 en 13 jaar.

Mijn leidinggevende reageerde erg positief. Vandaag had hij het al over de invulling van mijn zwangerschapsverlof! Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik dat wel erg fijn vond, ik krijg twee weken om deze persoon in te werken!!!! (ik ben helemaal verbaasd! Maar ja... eerst zien, dan geloven. Maar het vooruitzicht is goed.)
Ik heb een contract voor onbepaalde tijd, dus daar hoef ik me gelukkig geen zorgen over te maken.

Ik denk dat ik twee dagen wil blijven werken, het lijkt me zo alleen thuis... Wel denk ik erover om pas in januari weer te beginnen, dan heb ik ruim de tijd om alles weer op orde te krijgen.

Waar we allemaal wel niet over na moeten (gaan) denken!!

ik ben momenteel verplicht huismoeder omdat ik geen werk kan vinden in Landsend. Heb door mijn scheiding en verhuizing mijn baan verloren.

Ik heb diverse soorten administratief gedaan en jaren daarvoor alles wat je zo'n beetje kan bedenken. Dus mocht iemand wat weten hihi.

Ik gaat straks op zoek naar 2 tot drie dagen werk. En dan gaat mijn dochtertje naar basisonderwijs en de kleine naar het kdv

Terug
Bovenaan