Beroerd derde trimester

Hallo allemaal,
Herkent iemand dit? Ik ben 30
Weken zwanger en ineens zo beroerd.
Kan bijna de dag niet volhouden, ben doodmoe, brandend maagzuur, misselijk, hoofdpijn, continu een slap gevoel en veel harde buiken.
Ik slaap elke middag 2 uur en de nacht 9 uur, maar het wordt niet minder.
Hoort dit erbij of moet ik me zorgen maken?
 
Hai Lydia,

Heel herkenbaar helaas. Ik ben ook 30 weken zwanger en heb sinds een week weer last van misselijkheid vieze smaak in mn mond. Ben ook echt super moe. Maar mijn ijzer en feritine is ook enorm gezakt is maart was het nog goed. Ik ben normaliter ook bekend met lage ijzer. Dus suppleer weer ijzer sinds anderhalf week.

Ben zondag gaan zwemmen in het binnenbad en begon die avond gelijk met hoesten. Ben nu super verkouden snotterig. Na 5 jaar voor het eerst weer verkouden. Dus ben ook maar weer aan de vit c en zwanger multi begonnen.

Dit is mijn 2de zwangerschap en ik vindt het echt zwaar vergeleken met mijn eerste
 
Ik heb zelf ook een brandend maagzuur ben inmiddels 34 weken zwanger. Ik heb wel
Elke dag maagzuur, ik neem altijd rennie en dan is het meteen over anders kan ik het niet aan…

Ik verzorg ook mijn zoon van 1 jaar oud, ik ben zelf ook soms moe. Ik rust meestal met het dutjes moment van mijn zoon en dan gaat het weer beter.
 
In het 3e trimester wordt t vaak wel weer wat zwaarder inderdaad. Maar zou toch voor zekerheid even bloed laten checken op ijzer. Ik was ook extreem moe en bleek een ijzertekort te zijn. Na supplementen gaat t nu stukken beter. Werk je verder gewoon nog volledig? Je hebt ook op werk recht op een extra uur pauze. Dat kan ook echt veel doen. Succes!
 
Terug
Bovenaan