Beroerd derde trimester

Ter aanvulling: laat ze ook vitamine B12 meenemen als je toch je ijzer laat prikken. Na suppletie voelde ik me veel beter.

Nu laatste loodjes hier: rennies liggen er overal in huis verstopt. De fysio heeft me opgedragen dat ik minimaal 2x per dag moet gaan liggen (ook toen in nog geen verlof had, je schijnt hier recht op te hebben in het derde trimester!! Wist ik niet). En ik doe elke dag 1x iets leuks en 1x iets nuttigs. Dat is het. Niet veel meer van je lichaam vragen, je bent een kindje aan het maken.
 
Ook al ben ik pas 24 weken, wil ik wel reageren. Ik heb hier al sinds 20 weken last van. Mn bloeddruk is wel goed, maar mijn suiker is laag. Voor maagzuur helpen bij mij de Rennies niet, dus heb ik omaprezol gekregen. Dat gaat een stuk beter. Verder let ik heel erg op wat ik eet en drink en dat scheelt ook een stuk! Ik hoop dat het beter wordt bij je!
 
een keer iets leuks en een keer iets nuttigs doen... hoe doe je dat dan met het huishouden? Of telt dat niet mee :) Ik merk dat ik steeds meer moeite heb met de vaatwasser (bukken!) en de was (zwaar tillen en bukken!)
Iets leuks doen: 's avonds netflix, of koffiedate met een vriend(in)?
 
Terug
Bovenaan