beroerde nachten.....

slapen jullie ook zo beroerd?????
ik heb eerst weken gehad dat ik echt in coma lag 's nachts,maar nu......
als ik 's nachts wakker wordt om te plassen (en dat gebeurt minstens 1 keer per nacht)
lig ik daarna als ik er weer in lig wel minstens een uur wakker....

hebben meer mensen daar last van?????

liefs wilma
27 week zwanger

Hier een oktober mama

ik heb precies hetzelfde hoor! alleen zijn het meestal uren dat ik wakker lig! als ik 2 uur achter elkaar kan slapen ben ik al blij!
ik slaap het beste om een uur of 6! maar ja met 2 meiden die om 7 uur wakker zijn is dat best lastig!
ik kan mijn plek niet vinden, moet plassen, last van de heupen, de baby schopt, kortom ik slaap amper!
ik had het bij de andere 2 ook dus ik weet dat ik waarschijnlijk nog 9 lange weken te gaan heb!
en lekker dat je partner dan zo heeerlijk ligt te slapen he!
succes ermee!!

liefs Jenny (31 weken zwanger 3e kindje)

Hier nog iemand die beroerd slaapt!
Met me isschias weet ik me al geen houding aan te nemen in bed en als ik me dan ook nog eens verkeerd of te snel draai lijkt het wel of me banden letterlijk afscheuren.
Ook heb ik nog eens last van blaasontsteking..........dus om het uur het bed uit om te plassen!
En nu vond mijn zoontje deze week ook dat het rond 5 uur wel tijd was om op te staan...........
S middags ga ik ook echt samen met hem naar bed........en lig dan ook echt in coma hahaha

Groetjes Sylvia
26w6d

ja hoor heel bekend helaas. Had het mijn vorige zwangerschappen ook, dus het went haha. Vanacht tussen 3 en 5 ook weer wakker geweest en waarom? Heb niet eens klachten ofzo, ben gewoon wakker.

groetjes

ik merk dat als ik s'avonds cola heb gedronken ik helemaal een slechte nacht heb.
(ik lust geen koffie). dus dat doe ik dan maar niet meer.
en van de week had ik voor het eerst weer last van kramp in mijn kuiten.
dit had ik ook bij de vorige zwangerschappen. heel pijnlijk en vervelend.
gelukkig heb ik weer beengelei van dr.bloem gehaald en sindsdien geen last meer gehad (afkloppen). (hielp bij de vorige keren ook!) dus het is een tip!!
en mijn vertrouwde kussentje tussen de benen is ook weer terug.
pfff, jammer alleen dat je aan dat s'nachts naar toilet moeten zo weinig kunt doen....
(en aan de biologische klok van de kids...)

hier nog zo 1!
ik ben op zijn minst 2 maal in de nacht aan de beurd om het toilet te bezoeken!
en dan lig ik ook te draaien en te doen!
mijn buik doet ook nog eens zeer door het rekken dus ik slaap erg ligt!
vaak ben ik in de ochtend net zo moe als toen ik naar bed ging!
ik probeer de adviezen van: ga in de middag een uurtje naar bed, te negeren!
als ik in de middag toe geef aan mijn slaap dan kan ik in de avond helemaal niet meer in slaap komen.
erg vervelend allemaal!
helaas kan ik je geen advies geven ik zit met hetzelfde 'probleem'
groetjes ilse

goh...ik heb dat ook sinds zo'n drie dagen! Verschrikkelijk, val wel goed in slaap, maar rond een uur of twee wordt ik wakker omdat ik moet plassen, dan kom ik niet meer in slaap, verschrikkelijk! Overdag ben ik kei kapot en 's nachts is dan weer het zelfde ritueel. Maar ach...als dat het enige is...!

Hou maar op! Hier nog een.

Ik slaap echt slecht. Draai draai draai en dan weer naar de wc en dan uren wakker liggen etc etc. Ik ga s' avonds al expres later naar bed nu. Omdat ik toch een hele tijd wakker lig. Ik vind het draaien echt irritant. Niets ligt lekker. Ook niet met extra kussentjes. Het is allemaal maar voor eventjes lekker en dan hop...weer draaien haha...klaag klaag.

De eerste 3 maanden heb ik heerlijk geslapen en was s'avonds zo moe dat ik echt naar mn bed verlangde en er zeer op tijd in lag. Het wordt nu gewoon vanzelf steeds later, ik slaap immers toch niet echt of niet diep. Toch schijn ik er overdag niet al te veel last van te hebben. Als ik echt omval van de slaap dan ga ik smiddags even liggen.

Als we nu allemaal steeds wakker blijven snachts kunnen we net zo goed lekker hier op het forum gaan kletsen hahahaha.

Groetjes Peet

Terug
Bovenaan