beroerde nachten.....

ha, ik kwam net thuis om te lunchen (ik werk vanuit huis) en toen zei manlief: 'zo, jij ziet er beroerd uit!' Niet leuk om te horen, maar zo voel ik me ook. Inderdaad gebroken nachten, voltijd werken én nog een gezin beginnen zijn tol te eisen...
Ik probeer 's middags maar niet te slapen, want dat maakt de nachten nog erger...
Het tegenstrijdige is: veel sporten helpt wel, je zou zeggen dat je als je moe bent rustig aan moet doen, maar juist door me extra moe te maken, slaap ik beter en voel ik me fitter. Dus dan maar weer actief aan het sporten, zo lang het gaat vind ik het heerlijk!

Enne, inderdaad Peet, wie weet verschijnen er binnenkort nachtelijke berichtjes...

Ik sluit mij helaas helemaal bij jullie aan!!

Moetik niet weer eens plassen, bijna om het uur, dan heb ik wel last van kramp in mijn benen of armen en polsen. Dat laatste had ik bij Lyanne ook, heet blijkbaar carpale tunne syndroom (of zo iets). Ik houd nu al weer veel vocht vast en dat beknelt de zenuwen, errug fijn !!!!!

Toen ik zwanger was van Lyanne en op het einde liep, zat ik iedere nacht  idd op het forum, steeds met dezelfde mensen (zomer 2006 forum) die ook niet konden slapen, was wel gezellig, maar doodvermoeiend.

Meiden, sterkte, we gaan de laatste maanden in!

Gr. Marieke mv Lyanne en 27+6 dgn zwanger

haha dat kan nog wat worden dan snachts als we met een paar tegelijk op zijn. Mijn idee is dus allang uitgevoerd in het verleden hihi.

Ach ja zo zie je maar weer dat we allemaal met ongeveer dezelfde kwalen te kampen hebben. Ik wens iedereen een goede nachtrust toe.

PS: ik heb gisteren 1 nacht doorgeslapen, WOW (had vanaf 8 uur ook niks meer gedronken haha)

Fijn om te lezen dat ik hierin 'medestandsters'   heb. Bijna 30 weken zwanger (op 1 november uitgerekend), ben inmiddels minimaal 4x per nacht aan de beurt om te plassen (en het maakt echt niet uit of ik 's avonds eerder stop met drinken) en daarna duurt het gemiddeld zo'n 3 kwartier voordat ik weer in slaap val. Mijn rechterzij is de favoriete slaaphouding van die kleine, en dat is nu net de houding waarin ik zelf niet graag slaap. En als ik toch anders probeer, wordt er van binnen heftig geprotesteerd! Kramp in m'n benen, warme en pijnlijke voeten (ook met kussen eronder!), ik vermoed dat het niet lang meer duurt totdat ook ik 's nachts op dit forum te vinden ben !!!

Terug
Bovenaan