Beschuit met muisjes voor de kraamvisite of iets anders?

A

Anoniem

Guest
Ik vroeg me af wat jullie de kraamvisite voor gaan zetten? Gewoon beschuit met muisjes of hebben jullie andere originele ideeen? Ben erg benieuwd?

Groetjes Nathalie (36 4/7 week)

Ik ga roomsoesjes onderdompelen in gesmolte witte chocolade en dan in de muisjes rollen. Even laten opstijven en serveren maar. Het voordeel is dat het van te voren in grote hoeveelheden gemaakt kan worden. Ze kunnen zo de vriezer weer in.
xxx Annette

Bij mij voor de kraamvisite gewoon beschuit met muisjes. Ik ben daar zelf dol op!!

Als traktatie voor die kleine op school doe ik chocolaatjes van de bakker. Daar heb je verschillende soorten van. Denk namelijk niet dat de juf zit te springen om 30 kinderen van 6 beschuit met muis te geven....

quote: annetteprins reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-08-2007 10:59:59'));

Ik ga roomsoesjes onderdompelen in gesmolte witte chocolade en dan in de muisjes rollen. Even laten opstijven en serveren maar. Het voordeel is dat het van te voren in grote hoeveelheden gemaakt kan worden. Ze kunnen zo de vriezer weer in.
xxx Annette

leuk idee maar nu nog de zin en tijd :p hahah maar vind het wel origineel!

Ik ga ook voor de oerhollandse beschuit met muis, maar als ik nog in Nederland had gewoond had ik misschien wel iets anders uitgeprobeerd. Waar ik nu woon kennen ze dat niet en ik vind het wel leuk het bezoek met iets typisch hollands te verrassen. Enige probleem is wel dat ik de beschuit én zowel roze/witte als blauwe/witte muisjes (we willen het geslacht niet weten)  van te voren uit Nederland moet halen. Maar ja, dat moet wel lukken haha! Jummie, nu al zin in...

Lien

Ow oeps, hoor helemaal niet thuis op dit forum....Ben pas in februari uitgerekend!
Maar zat zo maar een beetje te snuffelen.

Lien

Ik ga ook voor de beschuit met muisjes, mijn moeder kan ook lekkere   cake bakken dus ik vraag of ze er een bakt   voor degenen die niet van beschuit met muisjes houden of die dat niet vullend genoeg vinden. Ik heb de beschuiten al gekocht, moet alleen de muisjes nog gaan halen

Bij de jamin verkopen ze cholaatjes met muisjes(roze en blauw)  erop in allerlei vormen: wiegjes, bonbons etc. Daar ga ik een voorraadje van halen morgen! Chocola is lekker!

De kinderen krijgen lange vingers met muisjes erop(boter opsmeren en indopen). Heb nog genoeg muisjes over van vorig jaar!

gr
Marielle
35w6d

Terug
Bovenaan