Beschuit met muisjes voor de kraamvisite of iets anders?

quote: Marielle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-08-2007 09:22:42'));

Bij de jamin verkopen ze cholaatjes met muisjes(roze en blauw)  erop in allerlei vormen: wiegjes, bonbons etc. Daar ga ik een voorraadje van halen morgen! Chocola is lekker!

De kinderen krijgen lange vingers met muisjes erop(boter opsmeren en indopen). Heb nog genoeg muisjes over van vorig jaar!

gr
Marielle
35w6d

ooh die choco's van de jamin zijn echt zwaar verslavend , wel pittig in prijs maar zeer verslavend! haha

Ik vind persoonlijk beschuit met muisjes erg vies. Misschien dat we ze wel in huis halen voor het bezoek die dit echt wilt maar wij gaan chocolaatjes bij onze bakker maken. Deze maakt baby's met een roze of blauw pakje aan en heerlijk zonder muisjes!

Hoi allemaal,

Ik ben van het oktoberforum maar wilde toch even reageren.
Wij vonden beschuit met muisjes niet zo leuk, wilden wat anders (ben zwanger van de eerste)
Wij zijn zelf niet echt dol op beschuit met muisjes en het kruimelt en knoeit zo erg! haha
Nu heb ik zelf petit fours gehaald bij de hema, we krijgen een meisje en bji de hema hebben ze knalroze. Zitten er 6 in de verpakking voor 2,75. Zit er erg leuk uit en nog lekker ook!

Groetjes Marjolein

Ik ga ook gewoon voor de beschuit met muisjes, maar heb wel iets voor bij "het tweede kopje"...

Is heel makkelijk te maken en ook niet duur. Je hebt van die ijscups (ik kon ze alleen nog vinden bij de Super de Boer), een chocolaatje in zo'n ribbelpapiertje in wit en bruin. Zet die op een bord en föhn met een föhn de bovenkanten zacht, heel kort maar tot elk cupje glimt. Strooi hier overheen de roze of blauwe muisjes en duw ze voorzichtig iets verder in de chocolade. Zet de schaal in de koelkast tot de chocolade weer hard is en doe ze dan in een leuk wijnglas ofzo. Staat leuk op de kraamkamer en het is echt heeeerlijk!

Ik maak dit wel eens in gezinnen als mensen vragen of ik nog iets leuks weet voor bij de koffie...

Groetjes, Mirjam (36 wkn)

PS mijn zus weet ook hoe het moet, dus als ik weet of we een jochie of een meisje hebben gekregen gaat zij ze voor mij maken.

Terug
Bovenaan