beseffen jullie het al?

Hallo meiden.

Tja de vraag is duidelijk, beseffen jullie dat jullie zwanger zijn?
Ik heb de indruk dat ik bij onze Teun de hele dag aan de zwangerschap moest denken.
Nu lijkt het wel of ik het soms vergeet  dan denk ik ineens: ojaaa,ik ben zwanger.
Het is nog zo onwerkelijk!! (misschien ook wel omdat we er nog niet echt mee bezig waren,we zouden pas vanaf december voor het eggie gaan)
Ik ben benieuwd naar jullie reactie!

Groetjes Mikkie.

Hallo,

Nee, ik besef het nog totaal niet. Dat komt bij mij waarschijnlijk doordat ik nu zo snel zwanger ben. Mijn hersencelletjes kunnen dat blijkbaar nog niet geloven.

Maar als ik met kerst weer aan de cherrytomaatjes en komkommer zit, terwijl de rest een heerlijk voorgerecht naar binnen werkt, evenals 2 jaar geleden, dan dringt het waarschijnlijk wel door.

Groetjes,
Leeuwtje

Hoi Mikkie,

Ik besef het ook nog niet... Ik vind het nog een heel gek idee, een derde kindje op komst!
Precies nu met de feestdagen moeten we er toch bewust mee omgaan, geen rood vlees, geen wijntje (oké eentje mag), geen kazen van rauwe melk etc etc...
Gaan jullie het al snel vertellen aan familie enzo?

Mick

Hallo,

Ik besef het ook nog niet helemaal, waarschijnlijk pas als ik de eerste echo heb of misselijk wordt ofzo. Wij willen het de familie en vrienden pas vertellen als ik 12/ 13 weken zwanger ben. Worden dus erg moeilijke feestdagen! Kerst moet ik smoesen verzinnen waarom ik bepaalde dingen niet eet en met oud en nieuw mag ik geen biertjes  drinken, hoe ga ik dat nou weer verklaren...   Ach het is voor het goede doel

x

Hallo,
pff gelukkig ben ik niet de enigste die het soms nog echt niet beseft!
Tis ook allemaal zo onwerkelijk nog...
Gelukkig mis ik al de dingen die je niet mag eten en drinken niet echt, want hou niet echt van alcoholische dranken en ook ben ik niet gek op rood vlees, dus voor mij word t gelukkig niet echt moeilijk met de kerst!

Gr. Trotste MAM

Ik heb me nog niet voorgesteld, dat komt nog, maar ik las geen rood vlees eten en dacht.... 2e kerst achter elkaar dat dat niet mag. En hoe hou ik het dan geheim.... Dat is wel moeilijk.

groetjes Mariska

Hoi meiden

Nee ik besef het ook nog niet helemaal. Ben afgelopen vrijdagavond nog bij de gyn geweest omdat ik vermoede weer een bbz te hebben. Maar volgens gyn is dat niet het geval. Onderzoek was niet pijnlijk en hcg was normaal bij de tijd van zwangerschap en bij bbz is de hcg minder omdat het wat langzaam aanmaakt. En volgens gyn zag het er goed uit al was er helaas nog niks te zien op echo ( nog te vroeg). Hoop dat ik aanstaande donderdag wel wat ga zien al heb ik daar nog een zwaar hoofd in. Want ga ik uit van de laatste menstruatie dan ben ik 6,5 week zwanger. Maar heb een late eisprong gehad dus dan ben ik net 5 weken zwanger en ja dan zie je nog niks. Maar goed we zijn het wel  allemaal he haha.

Liefs Sharine

Hoi,

Ik heb ook nog niet echt het besef. Ben met vlagen misselijk. En dan denk ik wel: ik ben zwanger. Maar voor de rest.......? Soms heb ik pijnlijke borsten, en soms helemaal niet.
Het zal vast allemaal wel komen, misschien is het nog te vroeg?  

Groetjes, Kitty

Terug
Bovenaan