beseffen jullie het al?

Hallo allemaal,

Besef het ook nog helemaal niet, maar we zijn deze maand al een jaar verder sinds de beslissing voor een kindje en nadat het steeds niets was, is het nu wschlk toch gelukt!
Voel helemaal niets (afgezien van een beetje misselijkheid, maar ja, ben al een paar dagen niet zo lekker ivm verkoudheid enzo).

Het wordt ons eerste kindje dus ben benieuwd wat me allemaal te wachten staat.

Groet,
Neff

Hoi meiden!

Wat ben ik blij dit te lezen...dacht al dat het aan mij lag, haha!

Wij weten sinds vrijdag dat we weer zwanger zijn van onze 2e wonder, en het is zo onwerkelijk!! Bij onze eerste was ik al veel verder met mijn gedachten voor ik uberhaubt zwanger was. En nu...denk ik af en toe.... oja ik ben Zwanger!!

Wij zijn er onwijs blij mee,en het besef komt nu met de minuten!!

FIjne zwangerschap allemaal!!!

Groetjes van een trotse zwangere mama!!

Hé hoi!

Nee, eerlijk gezegd nog niet! Ik was er van overtuigd dat mijn cyclus nog op zijn gat lag en begon me er net een beetje aan te ergeren dat alwéér mijn menstruatie niet kwam. Ik weet wel dat je desondanks een eisprong kunt hebben, maar er was helemaal geen enkele reden om aan te nemen dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. Ik had zelfs al een ovulatietest gekocht!

Laatst was ik een nieuwe broek gaan passen en die zat nog net iets te strak, en aangezien ik inmiddels iets afgevallen ben, ging ik hem nog maar eens passen. Gek genoeg kreeg ik hem nu helemaal niet meer dicht! Toen toch maar eens even getest en warempel !!!!!!

Ik heb net een afspraak gemaakt voor een echo, maar het is allemaal nog heel erg gek... Wat ook zo gek is, is dat ik de hele dag met een enorme grijns op mijn hoofd rondloop.... hahahaha!!!

Groetjes,
Tess

Hallo allemaal

Fijn eigenlijk zo een site waar je een beetje dingen van elkaar kunt lezen.
Ik weet nu 6 dagen dat ik zwanger van de 2e ben. super leuk natuurlijk
Aan mijn lichaam voel ik overduidelijk dat ik zwanger ben.
Ben gestopt met roken sinds 5 dagen en drink geen koffie meer op die punten merk ik dat ik echt zwanger ben...Vaak plassen pijnlijke borsten geurtjes waar komen ze toch allemaal opeens vandaan haha

Maar ik voel me verschrikkelijk onzeker..weet niet of dit normaal is. Ik ben zo blij dat we een tweede erbij krijgen maar ik denk alleen maar oke en wat moet ik nu doen..

Ik lees op internet wanneer ik de dokter moet bellen nee het is rechtstreeks de verloskundige. Ik lees echo met 8 weken. bij de eerste had ik hem pas met 15 weken. Ik bedoel maar al dit soort dingen houden me al 6 dagen lang bezig pfff hebben jullie hier ook last van ik bedoel het is de tweede..

groetjes een trotse zwangere onzekere mama

quote: Ramona16 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-12-2007 20:58:30'));

Hallo allemaal

Fijn eigenlijk zo een site waar je een beetje dingen van elkaar kunt lezen.
Ik weet nu 6 dagen dat ik zwanger van de 2e ben. super leuk natuurlijk
Aan mijn lichaam voel ik overduidelijk dat ik zwanger ben.
Ben gestopt met roken sinds 5 dagen en drink geen koffie meer op die punten merk ik dat ik echt zwanger ben...Vaak plassen pijnlijke borsten geurtjes waar komen ze toch allemaal opeens vandaan haha

Maar ik voel me verschrikkelijk onzeker..weet niet of dit normaal is. Ik ben zo blij dat we een tweede erbij krijgen maar ik denk alleen maar oke en wat moet ik nu doen..

Ik lees op internet wanneer ik de dokter moet bellen nee het is rechtstreeks de verloskundige. Ik lees echo met 8 weken. bij de eerste had ik hem pas met 15 weken. Ik bedoel maar al dit soort dingen houden me al 6 dagen lang bezig pfff hebben jullie hier ook last van ik bedoel het is de tweede..

groetjes een trotse zwangere onzekere mama

Hai onzekere mama,

Ik schreef het al hieronder in dit bericht. Ik heb het ook. Heel gek. Bij een eerste weet je het gewoon, in gedachten ben je al hoogzwanger terwijl je nu helemaal overdonderd rondloopt. Heel gek.

Het besef ik ben zwanger komt met de minuten maar het duurt erg lang vergeleken met de eerste.

Hoe gaan jullie hier mee om??

Ook hier een onzekere mama... (mama30)

Hallo Allemaal,

Ik besef nog niet echt dat ik moeder wordt. Ik werd maar 2 a3  keer in een jaar ongesteld. Dus afspraak gemaakt met de Gynaecoloog, net toevallig voor de afspraak werd in ongesteld. Dus ik kon gelijk met de medicijn Clomid beginnen.
Na de eerste controle op Maandags  bleek het medicijn te goed te werken. Er waren wel 4 eitjes rijp.
Dus we moesten donderdag erna weer komen maar we mochten geen samenleving (sex)met elkaar hebben omdat het dan een hoge kans op een 4-ling of 3-ling is. Ik moest toen naar een andere gynaecoloog toe, en die zei dus dat ze al gesprongen waren waarschijnlijk want hij kon geen rijpe eitjes meer zien. Dus helaas konden we deze maand niet zwanger worden zei hij , en moesten we eerst maar afwachten of ik over twee week ongesteld zou worden en dan weer aan de Clomid.
Dus ik maar afwachten, had al wel steek in mijn buik ,dus ik dacht ik zal wel ongesteld worden, maar dat werd ik maar niet.
Dus  afgelopen zaterdag een  zwangerschap test gedaan en die was positief, maar wij konden het nog niet echt geloven, Dus zondags nog een test gedaan en weer positief.
Afgelopen maandag gelijk naar de gynaecoloog gegaan en heeft gekeken en ik ben inderdaad zwanger!!! Erg wonderlijk. We hebben het weekend voordat we toen de 1e keer naar de gynacoloog moesten wel samneleving gehad en het zaad heeft nog in mij gezeten zo;n 48 tot 78 uur en dus ben ik Zwanger geworden.
Maar ja toen had ik een beetje stress straks zijn het er 3 of 4. Dus bloedtest gedaan, en het is wel een hoge kans dat er twee in zitten maar waarschijnlijk geen 3 of 4. Maar goed dat zien we op 18 December, dus blijft nog een beetje spannend.
Maar goed als je het hele verhaal leest dan begrijp je ook wel waarom ik het nog niet helemaal besef. Want ik heb zoals het heet pco Syndroom en de dokters hadden gezegd dat het wel twee jaar kan duren, maar het was bij ons in 1 keer raak!!!
Waar we super blij mee zijn! Het wordt of worden ons eerste kindje.

Gr .Charlotte

Hey allemaal,

Ik weet het nu meer dan een week en besef het me nu eindelijk dat het echt waar is. Maar omdat ik er niet veel van merk behalve de vermoeidheid en pijnlijke borsten zakt het soms weleens naar de achtergrond en dan ineens schrik je wakker van ow jaaaaa ik ben zwanger hahaha...ja heel raar allemaal

En wij hebben het mn ouders al verteld en mn schoonouders zijn met kerst aan de beurt. Ik wil het niet geheim houden. Voor mezelf niet omdat ik het daar moeilijk mee heb. Zou het van de daken willen schreeuwen en dat ga ik doen ook. En zoals ik al in een ander topic zei: mocht het toch misgaan dan weet de familie iig waarom ik zo verdrietig ben...want leg dat dan achteraf maar eens uit!

Groetjes van Petra

Terug
Bovenaan