beslissing genomen

A

Anoniem

Guest
We hebben nu toch besloten om voor een tweede kindje te gaan proberen. Ik heb al zo lang geen echte terugval gehad van de PND dus we gaan ervoor.

Ik heb maandag al een afspraak bij de huisarts omdat we niet rechtstreeks een afspraak met het ziekenhuis konden maken.

Ik wil iedereen die mij via Hyves spreekt wel vragen om dit daar nog niet te melden omdat we het nog niet zoveel mensen willen vertellen. We willen echt even afwachten hoe het allemaal gaat lopen.

Groetjes en nogmaals bedankt voor al jullie steun.
Inge

He Inge

Heel knap dat jullie de beslissing hebben genomen, ik wil jullie dan ook heeeel veel succes wensen.
hoop dat alles voorspoedig zal gaan lopen.

Veel succes maandag bij de huisarts.

Groetjes Naomi

Hoi Inge,

Goed dat jullie een beslissing hebben genomen! Leuk leuk leuk!

groetjes Mariska

Lieve Inge,

Wat goed dat jullie een beslissing hebben genomen. Er komt weer een spannende tijd aan voor jullie. Uiteraard zullen wij voor jullie duimen. Ik hoop dat alles gaat zoals jullie het willen

liefs

Linda

Hoi hoi,

goed van je dat je een beslissing genomen hebt. Meestal voel je het zelf wel het beste denk ik. En heb er ook alle vertrouwen in dat het goedkomt!!
Ik hoop dat je/jullie gauw zwanger zijn!!

Liefs Debby.

Wat een ontzettend leuk nieuws!

myspace layout

Hopelijk gaat alles voorspoedig en is het niet te medisch zodat je toch ook kan genieten van het zwanger worden.

Groetjes Jessica

hoi inge,

wat een goed nieuws joh,nu maar hopen dat je ook snel naar het ziekenhuis
mag en dan een begin kunt gaan maken...
heeel veel succes he...

groetjes mascha

Terug
Bovenaan