beslissing genomen

Hoi meiden,

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes. Ik zal jullie zeker op de hoogte houden hoor. En dat medische dat zal helaas niet anders kunnen maar goed we weten nu nog beter dan de vorige keer waar we het voor doen en ook natuurlijk wat we kunnen verwachten dus dat zal wel goed komen.

Groetjes
Inge

Hoi Inge,

Ik heb zelf geen ervaring met medisch zwanger worden, lijkt me wel pittig. Maar wij zijn hier natuurlijk om je te steunen!

liefs Maris

Hoi Inge,

Ik weet niet of ik het zo mag zeggen maar het lijkt mij wel fijn om nu het circuit in te gaan terwijl je wel weet dat je zwanger kan worden. Het lijkt mij dat dit wel iets van de spanning weg haalt. Hoewel het natuurlijk altijd spannend en moeilijk blijft.

groetjes

Linda

Hoi Mariska,

Geweldig om te weten dat jullie er zijn om me te steunen.

Hoi Linda,

Het is wel zo dat ik nu wel weet dat ik zwanger kan worden maar helaas weet ik nu ook maar al te goed wat het inhoud. De eerste keer stap je er toch wat blanco in. Aan het eind moet je erg vaak naar het ziekenhuis voor controles in verband met eventuele overstimulatie en dat is zonder een kleine al een geklep maar nu we Maaike al hebben zal dit nog zwaarder zijn. En met name na de punctie voelde ik me echt een dag of twee best beroerd en heb ik vorige keer alleen maar op bed gelegen en gewerkt maar dat zal nu niet gaan.

Goed gaat waarschijnlijk allemaal wel lukken maar je hebt dan gewoon erg veel steun nodig uit je omgeving en dat houd dan weer in dat we het dus een aantal mensen al voordat ik zwanger ben moeten vertellen (ook op mijn werk) en dat is gewoon emotioneel gezien niet echt leuk. Maar we hebben het er weer graag voor over hoor.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan