Beslissing genomen...

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Allereerst héél erg bedankt voor alle lieve reacties!

Heb vanmiddag een heel goed gesprek gehad met mijn man over een bezoek aan de huisarts.....Dat, als ik ongesteld wordt aankomende week, we NIET gaan wachten tot Januari.

Pfff....de knoop is doorgehakt! Ik was heel erg emotioneel en vond het best moeilijk om er weer over te beginnen maar hij was/is zooooo lief!! Ik had geen betere reactie kunnen wensen en dat doet me heel erg goed! Ik weet nu dat over niet al te lange tijd de onzekerheid hopelijk weg is! Als ik volgende week ongi wordt dan wil ik voor 10 Nov een afspraak maken bij de huisarts, hopelijk is het alsnog niet nodig maar ja....Ik denk het wel.

Ik ben best opgelucht! En voel me eigenlijk wel al weer wat beter! We zijn vanmiddag lekker samen weg geweest en hebben lekker veel geld uitgegeven! Héérlijk!! hahaha!!

Fijne avond allemaal! Dikke knuffel Lynn.

Wat fij dat deze beslissing je oplucht en je je weer iets beter voeld. Ik kan me heel goed voorstellen dat je na 15 rondes heel onzeker bent en verder wilt kijken. Ik hoop dat je deze maand zwanger bent en zo niet dat je vi je huisarts of gyneacoloog ook snel zwanger bent.

dikke knuffel

hey lieverd!

Wat een opluchting zeg! Lekker dat je het niet meer op hoeft te kroppen en je man weet hoe jij er over denkt. Hopen dat de HA niet nodig is maar anders weet je wel wat de volgende stap is.

Liefs Renate

Fijn voor je dat je niet meer zo lang hoeft te wachten. Ik vind het zelf ook niet leuk dat we in het traject zitten, maar ik ben wel een stuk rustiger geworden nu omdat ik het voor mijn gevoel even uit handen heb gegeven.

Laat je ons weten hoe het allemaal verloopt?

Liefs,
Roos

Hoi Lynn

Jeetje ik las je vorige topic en nu deze, t wordt je echt te zwaar even he? Ik begrijp heel goed dat je/jullie nu verdere stappen willen ondernemen. Heel goed! Het kan ook gewoon wat meer rust in je hoofd brengen als er ook andere mensen naar je situatie kijken en hun gedachten erover laten gaan. Ik hoop echt dat t helpt voor je, en als je volgende week niet zwanger bent... dat ze gauw een oorzaak EN een oplossing vinden!

Wat lekker dat je man zo reageerde, zeker als je dat niet echt van te voren kon peilen.... Samen eens zijn is toch lekkerder, anders heb je soms zo t gevoel dat je t alleen moet dragen allemaal.
Lekker samen emo-shoppen, heerlijk meid! x

Heerlijk meid, dat er schot in komt! Hopelijk is het niet meer nodig, maar toch fijn dat je het gedeeltelijk uit handen kunt geven!
Gaf ons heel veel rust...

Liefs Daisy

heerlijk lieverd en fijn dat je man zo lief reageerde dat maakt het ook wel makkelijker om er over te beginnen! ik hoop dat het niet nodig is natuurlijk maar anders zit er in elk geval schot in....
duim voor je meid!
liefs xx

Wat een opluchting zeg! Hopelijk hoeft het niet zo ver te komen en ben je gewoon harstikke zwanger!!!

Terug
Bovenaan