Beslissing genomen...

Misschien is dit better. Zo krijg je rust, als alles wordt gecontroleerd bij jou en je man. En wie weet hoef je helemaal niet te gaan, misschien ben je al zwanger! Duimen, duimen, duimen! Hoop het zooooooooo ontzettend voor je.

wat fijn voor je!
Heel veel sterkte nog de komende dagen en hopen dat je niet naar de ha hoeft.

Liefs,
Nanny

Groot gelijk meid. Voordat je daadwerkelijk het circuit in bent in het ziekenhuis is het al januari. Ik hoop voor je dat het niet meer nodig is, maar wel fijn dat je mannetje er achter staat!

Fijn voor je meid! Mij geeft het enorm veel rust, alsof je niet meer kunt doen dan dat! Hopelijk is het niet eens nodig, maar zo ja succes!

Lieve Lynn

Ik lees net je topics! Heftig..
Wel fijn dat jullie nu de knoop hebben doorgehakt en een keuze hebben gemaakt.. Maar ik hoop zooo voor je dat het al raak is....
Ik duim voor je! En kop op meid!
Ze kunnen tegenwoordig zoveel, en de eerste stap is al gemaakt!
Hou ons op de hoogte!
Duim voor je!

Liefs xxx

heey...

las net je vorige bericht en nu deze....
Hoop dat het niet meer nodig is om naar de ha te gaan...zal voor je duimen....
fijn om te lezen dat je je iets beter voelt...

dikke knuffel....

Lieverds!!

Uiteraard hoop ik ook dat het niet nodig is maar het brengt wel rust om te weten dat we de volgende stap kunnen en gaan zetten als het deze ronde weer niet raak is!

Ik wil jullie uit de grond van mijn hart bedanken voor alle steun! Dat betekend zo veel voor mij! Ik hoop dat alle wachtende binnenkort naar de mama-club kunnen want die vervloekte NOD lijst wordt echt veel te lang!

Ik ben ff een paar dagen weg, moet werken en heb een druk weekend voor de boeg dus ik hou jullie wel in de gaten maar ga waarschijnlijk maandag alles ff bij lezen!

Thanks again! Dikke knuffel Lynn.

wat lief van je mannetje,
en heerlijk lkkr geld uit geven.
hoop dat het niet nodig is,en dat je gewoon naar de mama club kan.

liefs

Terug
Bovenaan