Besluit genomen...

A

Anoniem

Guest
Ik heb van het weekend nog eens goed nagedacht over wat hier gebeurt is en heb besloten hier niet langer mee te schrijven. De manier waarop alles gegaan is staat mij zo tegen. Ik vind het jammer want in het verleden heb ik het erg naar mijn zin gehad maar de laatste tijd is dat gevoel geheel verdwenen.

Dat er een keer iets is geschreven door mij wat iemand niet aanstaat kan gebeuren, we zijn allemaal mensen, maar de manier waarop daarmee is omgegaan. Zelfs op mijn hyves krijg ik er vragen over door één iemand.

Ik heb geen zin om al mijn woorden te moeten afwegen en nog meer te moeten nuanceren omdat er anders iemand is die op haar teentjes getrapt kan reageren.

Gelukkig ben ik sinds februari lid van een ander forum waar het geven van een menig wel gewaardeerd wordt en daar voel ik me meer op mijn gemak.

Dames, ik wens jullie veel geluk en gezondheid toe met jullie kinderen en de dames die in verwachting zijn wens ik een goede zwangerschap en voorspoedige bevalling toe.

Groetjes van Marloes

Hoi Marloes.

Jammer!!!

Ik weet niet wat er gebeurt is,en ga me er eerllijk gezegd ook niet in verdiepen...heb geen zin in geruzie of discussies.
Maar dat neemt niet weg dat ik het jammer vind dat je niet meer hier komt....
Het is jouw keuze!

Ook het allerbeste voor jou!!
Veel geluk met je gezinnetje!

Liefs,Sindy

Hey Marloes,

Ik reageer maar weinig maar lees wel altijd veel mee. Ik vind het jammer dat je gaat omdat je toch vaak nuttige dingen te vertellen had, ook de avonturen van stijn waren altijd leuk om te lezen. En met eerlijkheid is nix mis toch.
Nou misschien tot ziens en veel geluk met je 3 zoons...

Groetjes, Patricia  (Jayden 18-05-2007)

hoi

ook ik vind het erg jammer dat je gaat

zoals ik in het andere topic ook al gezegt heb

een mening is een mening en daar kun je mee doen wat je wilt

iedereen lekker in zijn eigen waarde laten en ieder mag zijn mening hebben

hoop dat je misschien nog iets positiefs kunt vinden om toch te blijven

zo niet

zal je missen en wens jouw en je gezin met 3 geweldige zoons een veel geluk toe

groetjes liefs moekje en Ryan

p.s. erg jammer

hoi marloes

jammer dat je weggaat.tis jammer dat het zo moet.
zal je tips en verhalen over stijn wel missen.
wens jouw ook veel geluk met je man en 3 zoons.

groetjes petra en anouk

Hoi Hoi

Jammer hoor, dat het zo moet aflopen.

Zie het helaas vaker op dit soort forums, en het maakt het er niet gezelliger op.

Veel geluk in de toekomst

Liefs Kirsten

Hee Marloes,

jammer dat je dit hebt besloten maar begrijp het wel.
Jammer dat we nu een 'ervaren' moeder moeten missen!
Wens jou en je familie alle goeds toe en een dikke kus voor Stijn van Alice!

Groetjes Alberdien

Hoi Marloes.
Ook ik snap niks van dit hele verhaal, en geloof ook dat ik er niets van wil weten..Hou helemaal niet van ruzie, en onenigheid, kan er slecht tegen..Heb er zelf genoeg van meegemaakt ooit..haha
Het is je goed recht om dit besluit te nemen.
Hopelijk voel je je wel thuis op dat andere forum.
Wens je alle goeds voor jullie gezinnetje in de toekomst.
Gr Rina

Terug
Bovenaan