Besluit genomen...

Hoi Marloes,
ik vind het jammer dat je besloten hebt om hier niet meer te komen. (hoop dat je nog wel de reacties op dit berichtje leest).
Ik heb de discussie wel meegekregen en zoals ik ook al tegen Linda zei, we zijn allemaal mensen met een eigen mening en het kan wel eens zou zijn dat die meningen niet met elkaar overeenkomen. Ik vind ook dat je dat moet respecteren.
Ik vind het in ieder geval jammer dat het zo is gelopen en wens jou en je 3 zoons heel veel plezier in de toekomst.
Veel plezier ook op het andere forum,
groetjes van Sonja.

(p.s. ik geef nog steeds borstvoeding aan Daniëlle, jij ook nog steeds aan Stijn? Denk t wel, nou geniet er maar van nu die nog klein is!)

He die Marloes,

Joh jammer hoor!!! dat het allemaal zo gelopen is en dat jij je  niet meer prettig vindt op dit forum.
Ik wens je in ieder geval veel scrap-plezier toe en lekker genieten van je kids.

Groetjes je scrap-maatje Ilone

Jammer dat je niet meer mee komt schrijven op dit forum! Ik vind het vervelend dat de laatste discussie zo'n nare indruk op je heeft achtergelaten, waardoor je hier niet meer wilt meekletsen. Ik dacht dat het hele incident was uitgepraat?

Hoop niet dat er nu nog meer meiden besluiten om hier niet meer mee te kletsen!!! Heb het hier  op het forum toch altijd goed naar mijn zin en heb ook al veel aan jullie tips gehad! Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet het idee heb dat mensen hier niet in hun waarde worden gelaten, maar goed: ik kijk er misschien heel anders tegenaan.

Veel liefs, Linda

Hoi Marloes,

Ik vind het echt heel erg jammer dat je niet meer mee gaat schrijven op dit forum. Ik geniet altijd van je verhalen, en ik heb veel steun aan jou verhalen en tips  gehad toen ik nog borstvoeding gaf!!

Ik wens jou en je gezinnetje veel geluk toe!!

simone

Hey Marloes,

wat jammer nou dat het allemaal zo is gelopen!  Dit kon nooit de bedoeling zijn... Van beide partijen niet neem ik aan.

Ik wil jullie iig een heel gelukkig leventje wensen met jullie gezinnetje, en vind het echt jammer dat je er niet meer bij zult zijn.
Geef je Stijn een dikke kus van Dylano??

Liefs Debby.

Hoi marloes,

ook ik vind het jammer dat je hier niet meer komt, alles is een beetje anders gelopen dan de bedoeling was, maar dat kunnen we niet meer terug draaien!

Ik wens jou en je gezin heel veel geluk, gezondheid en plezier in de toekomst! En bedankt voor alle adviezen die je hier als ervaren moeder achter liet! Ik had er soms veel aan!

Liefs Angel en Jesse

Hoi Marloes,

Jammer dat we je op deze manier moeten gaan verliezen.
Ik heb helemaal niks meegekregen van een discussie, maar ieder mening die hier gegeven wordt vind ik dat gerespecteerd moet worden, of je het er nou mee eens bent of niet.

Veel succes met je 3 zoons en man en alle goeds voor de toekomst.

liefs Saskia

Hey hey

Wat vind ik dit jammer zeg!! Ik las altijd met plezier jouw verhalen!!! En om je een hart onder de riem te steken, ik vind dat je helemaal gelijk had met wat je schreef!!

En ja het is een open forum dus je kunt ook kritiek krijgen dus als die ander daar niet tegen kan helaas voor haar!! Had ze zelf eigenlijk weg moeten gaan niet jij!! Maar ja dit zul je altijd zien!!

xxxxxxxxx

Terug
Bovenaan