Besluitloos wie wil me helpen?

Dank jullie wel voor jullie reacties!! Ik ga het dit weekend maar weer eens proberen. 3 pakjes is inderdaad niet zoveel maar aangezien ik ook nog niet weet wat het gaat worden weet ik ook echt niet meer wat ik moet kopen. Ik vind het leuker om dan gericht iets te kopen. Ik denk dat oma vast niet te beroerd is om voor mij vlak na de geboorte even naar de winkel wil gaan :).

Nogmaals bedankt voor jullie tips!!

Onze eerste was heel klein, 45 cm en verzoop dus in de maat 50 pakjes die we hadden. Toen hebben we oma ook even naar de Prenatal gestuurd voor wat prematuurpakjes.

We hebben dinsdag de 20 weken echo gehad en ook deze kleine loopt achter qua groei. Ik en pappa zijn ook niet groot, dus dit is blijkbaar gewoon onze groeicurve (wij waren als kind ook heel klein). Dus ik heb nog een pakje bijgekocht maat 45, de rest hadden we nog.

Verder wel wat nieuwe kleertjes gekocht omdat de eerste een meid was (wisten we ook van tevoren) en we nu een jongen krijgen. Veel was toch rose en nu is het hoofdzakelijk blauw en bruin. Ik heb volgens mij al weer teveel gekocht, maar wilde toch ook nieuwe kleertjes voor deze baby en niet alleen 'afdankertjes' van de oudste.

Groetjes, Marisa

Hoi!

Wat herkenbaar... wij weten het geslacht van onze kleine ook niet, dus wordt je al beperkt in het kopen van kleertjes. (nu snap ik eigenlijk ook wel beter waarom mensen het willen weten... is wel makkelijker, haha!)
Veel kleertjes vond ik ook niet echt mooi, of juist door het neutrale een beetje saai.
Maar nu ben ik gisteren bij een grote Prenatal geweest (voor het eerst, hahha, zit niet echt in de buurt) en daar hebben ze echt super schattige kleertjes!
Van bijvoorbeeld Nijnje, en dan met creme en lime-groen. Of creme en grijsachtig.
Ik heb meteen een paar setjes gekocht.
De maat vind ik ook lastig, volgens de gyn moeten we wel rekenen op een 8-ponder.
(pfff... ik was zelf nog net 5 pond en 46 cm....). Ik heb gewoon van elke maat wat rompertjes en wat pakjes. Tot maat 68 zelfs, haha!!
En inderdaad, als babylief straks geboren is, dan is manlief ook zo even naar de winkel gestuurd. Of opa en oma, of oom en tante of....

Groetjes, Mickje
(35 weken en 6 dagen)

Terug
Bovenaan