Bespaartips

A

Anoniem

Guest
Hier tip 1

Als ik bijv stampot,soep,nasi enz. kook dan doe ik wat ik teveel heb in porties in de diepvries en ontdooi ik dat als ik weinig tijd heb dat bespaart me een hoop geld op kant en klaarmaaltijden.Nog meer met tips?

watkostenluiers punt nl. Alle aanbiedingen van luiers op een rij.

Groetjes, Marisa

Dat is handig Marisa!!

Heb me eigen gelijk aangemeld

Thnx!!

Boodschappen doen volgens een lijstje en als je net gegeten hebt. Anders doe ik veel te veel impulsaankopen en val ik nooit af.

up naar aanleiding van mijn topic wat hebben jullie wekelijks te besteden voor de boodschappen daar werd gevraagd om bespaartips.Kom maar op met   die tips,

Tip 1:Op zondag alle aanbiedingen van de winkels om je heen bekijken. Een  weekmenu  maken... En zorg dat je je aan je lijstje houdt!

Tip 2:Alles wat te veel is invriezen en een kliekjes dag per twee weken plannen. Wij  eten elke zaterdag soep met brood, ik donder alle restjes groente er in een paar balletjes gehakt, vermicelli of elleboogpasta en klaar!

Tip 3:Groot inslaan, klein invriezen (dus 1 kg gehakt kopen en in 5 pakjes invriezen!).

Tip 4:Alleen seizoensgroente/fruit eten.

Tip 5:Huismerk halen (luiers van AH zijn prima)...

Tip 6:Fruithap en groentehap zelf maken, één grote pan maken voor een hele week. Kind eet elke dag (een week lang) dezelfde groente. En met bv pas vanaf 6 mnd beginnen!

Tip 7:Ga naar een voordeelsuper!

Tip 8:pak de fiets of de kinderwagen en niet de auto, scheelt je weer in benzine!

Tip 9: Eerst je voorraadkast bekijken voordat je boodschappen gaat doen, zo voorkom je dubbele aankopen.

Nog meer tips nodig??

Groetjes Anoesj

Tip 9:

GA ALLEEN BOODSCHAPPEN DOEN!! LAAT JE MAN EN KIND(EREN) THUIS!!!!

(Ik neem altijd veel meer mee naar huis als mijn man meegaat, die heeft altijd lekkere honger)

Terug
Bovenaan