Bespaartips

Mijn typ:

Ga nooit met een lege maag boodschappen doen..

En in mijn geval laat je man thuis haha

Groetjes

Nog een tip:

neem contant geld mee en laat je pinpas thuis. Dan voorkom je dat je teveel koopt en heb je later geen verrassingen!!!!

Groetjes van Marloes

Mijn tip:

Ook mijn man thuis laten want anders kom er heel veel lekkere dingen mee die je eigenlijk niet nodig hebt.

niet elke dag boodschappen doen maar een maal in de week. (als het kan)

Op de markt de verse groente en fruit halen (scheelt bij ons heel veel)

Hi,

Ik hoor nog steeds niet hier, maar wil me ooit nog wel eens bemoeien met alles en iedereen.
Ik moestvandaag achter de computer zitte, want manlief is voetballen aan het kijken, dus kom ik jullie maar even vervelen.

Wel grappig deze topic, hihi tja je moet je maar ergens mee bezig houden.
Ik moest wel lachen, meestal ga ik boodschappen doen, als ik honger heb, en laad ik dus heel de wagen vol met snoep enzo.
Ook als m'n man wel eens meegaat, vind ik gezelliger, en auto is toch wel makkelijk, laden we toch echt te veel in, en meestal is er al iets op voor we bij de kassa aankomen, en dan vraagt de cassiere, zal ik deze maar weggooien, en dan wij ja hoor die hebben we al op.
Is bijna iedere week vaste prik.

Wij zijn niet van de aanbiedingen, en al helemaal niet van die afgeprijsde spullen die anders de volgende dag toch de kliko in moeten, nee gewoon vers.

En we zijn eerlijk best verwend, mijn man stamt van een bakker af, dus supermarkt brood komt er bij ons niet in.

Ik ben volgens mij niet echt tot hulp, wat betreft de bedoeling van deze topic, maar ben het wel even kwijt.
X

Heb nog wel een tip.

Haal een aanbieding bij de bakker voor brood (vier halen drie betalen, zo iets) en vries alles in. Dan heb je altijd lekker vers brood in huis, en hoef je niks weg te gooien. Voor de eendjes voeren vraag ik meestal het broodafval wat de bakker altijd onderin de snijmachine heeft. Anders word dat toch maar weggegooid.

Verder vries ik alles wat ik teveel heb gemaakt in porties in, en hebben we, als ik geen zin heb om te koken, een allegaartje. De ene eet hutspot, de ander macaronischotel.

Verder goed de blaadjes doorspitten naar aanbiedingen, en bij de supermarkt goed door de knieen, want daar staan altijd de goedkopere merken. En het meeste is gewoon net zo lekker als het dure. (behalve, vinden wij, de cola en bier enzo)

En van waspoeder gewoon de helft gebruiken van wat staat aangegeven op het pak. Het word net zo schoon, is beter voor het milieu. Als je bijv van die tabletten hebt, zegt het pak dat je per was twee tabletten moet gebruiken. Ik doe er dan maar 1.

doeiiiiiii

Ik had dit nooit van mij verwacht maar ohhhh wat ben ik verwend. Als ik boodschappen ga doen let ik eigenlijk nergens op. Naja ik pak niet teveel lekkere dingen maar dat heeft meer met mijn lijn te maken dan met het geld. Ik zou niet weten wat alles kost in de winkel. Ik pak meestal alles merk en ook de kleine heeft echte pampers (heb wel eigenmerken geprobeerd, maar vind de pampers toch net iets beter) en draagt ook vaak kleertjes van mexx of esprit.
Ik ben wel iemand die niet onzinnige dingen koopt, van die hutselfrutsel dingetjes om neer te zetten enzo, ook extraatjes als vlaai of gebak neem ik niet snel mee, gewoon omdat ik het zonde vind, het gaat hier meestal niet op.

Wat ik blijkbaar wel goed doe is opletten met wassen en de vaatwasser want we kregen van essent 800,- euro terug, Netjes wachten tot 's avonds of in het weekend.

Tjonge vond me zelf altijd zuinig haha, ben er nu toch achter dat ik (naja ik en mijn mannetje) dat toch niet echt zijn.

Terug
Bovenaan