beste en slechtste aankoop

A

Anoniem

Guest
het lijkt mij leuk om van iedereen zijn max. twee beste en twee slechtste aankopen te horen. Iedereen heeft wel dingen die zijn geld dubbel en dwars waard zijn en dingen die je nooit hebt gebruikt. Ik zal het spits afbijten.

de twee beste aankopen zijn mijn Bugaboo, echt een geweldig lekkere wagen met super vering en een bak die groot genoeg is. Vooral omdat wij geen auto hebben was het erg belangrijk dat de wagen een goede kwaliteit heeft want Marissa zit er erg vaak in. De volgende super aankoop is hier de Nanny Care, Die heeft mijn man en mij echt super nachten van rust opgeleverd. We zijn allebei redelijk zenuwachtig als Marissa echt diep slaapt en je niets ziet bewegen. Nu zien we aan het lampje van de Nanny Care dat alles goed is.

De slechtste aankopen waren alle unisex kleren die we gekocht heben voor we wisten dat we een meisje zouden krijgen. Het leken kleren die voor allebei konden maar als het dan een meisje blijkt te worden zijn echte meisjes kleren toch leuker. De unisex kleren heeft ze nooit aangehad. Ook de rompers met lange mouw zijn hier geen succes gebleken. Ze leken in het begin heel handig omdat het toen erg koud was maar zo handig zijn ze helemaal niet. Vooral omdat het voor binnen snel te warm blijkt te zijn en die mouwen steeds opkruipen onder haar shirt. Nu heb ik dus een hele stapel rompers met lange mouw en niets met korte mouw. Die heb ik van de week dus nog allemaal bij de hema gekocht.

ik hoor graag ook van jullie

liefs

linda, moeder van Marissa, 6 maanden

Hoi Linda,

Leuke topic, ben heel benieuwd wat de andere gaan schrijven.

Onze beste aankoop tot nu toe was zeker de Quinny wandelwagen. We hadden eerst een andere kinder/wandelwagen die als kinderwagen wel goed beviel maar toen we Kelsey in de wandelwagen wilden kwamen we er achter dat dat dus geen succes was. Nu kan ze in de Quinny heerlijk liggen en slapen maar ook zitten en rondkijken.
De tweede beste aankoop is de Bumbo-seat,een handig, handzaam en licht stoeltje dat je makkelijk mee kunt nemen en waar ze perfect in kan zitten.

Missers tot nu toe zijn de nappy-wrapper. De navullingen zijn duur en lang niet overal te koop dus de luiers gaan gewoon in een gewone emmer en daarna worden ze ingeleverd bij het luier-inzamelpunt.
Tweede misser in 2e instantie dus toch onze kinderwagen die maar goed 2,5 maand echt dienst heeft gedaan.

Groetjes Belinda

Moet er toch even over nadenken als ik de vraag lees..

Beste aankopen

*Hydrofiele Luiers

Ik heb er echt te veel gekocht dat ik toen ik zwanger was.. Ik gebruik er 2 of 3 per badderbeurt en als spuugdoek zijn ze ook erg makkelijk!

* Babyfone

We wonen in een klein appartement en alles is gelijk vloers dus had nooit gedacht dat ik mijn meisje niet hoor huilen als we in de woonkamer zitten.. Toen de babyfone erbij kwam in de eerste week was ik erg gelukkig! Ook leuk is om te horen als ze ligt te spelen in bed 's ochtends, hoor je d'r lachen en brabbelen erg leuk!

Slechtste aankopen

* Flessenwarmer

Ik vind het echt een on ding.. Totdat de flessenwarmer klaar is heb ik normaal de fles met gebruik van de magnetron allang klaar..
Na 2 keer gebruik staat ie nu in de kast te staan.. Binnenkort op Marktplaats zetten maar!

Kan even geen 2e hiervoor bedenken misschien kom ik er nog op..

Groetjes,

Annelies (Mama van Shenaya 2-12-2007)

Leuk toppic!!

Mijn bestekoop:
Avent elektrische kolf.
Extra tuttel poppetjes

Slechtste koop:
Unisex kleding

Leuk onderwerp.
Ik kan juist niet genoeg rompertjes met lange mouw hebben. Handig onder een jurkje of s'nachts om aan te hebben in haar slaapzakje.

Beste aankoop: de babygym. Kan ze echt heel lang mee spelen, zowel op haar rug liggend als in haar wipstoeltje (wipstoeltje vind ik trouwens ook een echte must-have).

Slechtste aankoop ooit: zo'n neusjesschoonmaakzuigertje (weet de juiste naam niet), die zijn om snotjes uit het neusje te zuigen. Liv's neusje is zo klein dat dat ding veel te groot is.
Ivy

Inderdaad leuk onderwerp om te lezen!

Beste aankopen:
1.) De Mutsy Kinderwagen. Heel makkelijk in gebruik en rijdt super comfortabel. Meneer ligt er heerlijk in te slapen en als hij wakker is kan hij veel zien. Ook binnen mum van tijd om te bouwen.
2.) Tommee Tippee drinkfles.  Ik gaf volledig borstvoeding, maar omdat ik weer aan het werk  moest, moest  meneer uit de fles gaan drinken.  Met geen mogelijkheid wilde hij eraan geloven, tot we met de Tommee Tippee fles aankwamen. Hij begon zomaar te drinken en geen problemen meer gehad.

Slechtste aankopen:
1.) Fopspenen. Ik had er van te voren een paar in huis gehaald, maar mijn zoontje heeft nog geen seconde naar een speen omgekeken. Hij moet er niks van hebben, dus die had ik ook niet hoeven kopen.
2.) Voedingskussen. Had ik te weinig ondersteuning aan. Ik heb hem wel op het laatst in mijn zwangerschap gebruikt tijdens het slapen en dat scheelde vaak wel.

Groetjes Denise

Top-topic!

Beste:

- Rompers met lange mouwen ;-) !! Lekker warm en ideaal in combinatie met trappelzak, tuinbroekjes, boxpakjes, shirts met korte mouw en shirtjes die een net-te-korte-mouw hebben.

- De fleece omslagdoek van Red Castle, die ook in de Maxi-Cosi kan. Is voorgevormd en ik til mijn zoon zo ingepakt van Maxi-Cosi in wagen in box, etc.

Slechtste:

- truitjes en rompers met een te krappe halsopening of van een niet al te rekbare stof. Wat een klucht om die aan te trekken, allemaal opzij gelegd!

- alle luiers behalve de pampers.... is de enige die echt goed zit bij ons kind en is lekker dun.

Beste aankoop,

Mijn stokke kinderwagen, ik loop er elke dag minstens een uur mee en Lucianna doet er haar middagslaapje in.

Ik ben ook erg blij met de wipstoel....tijdens het ontbijt en het avondeten  zit Lucianna hierin te spelen en kunnen wij "rustig" eten.

Slechtste aankoop

Alle speentjes, die wil   ze niet
bedzeiltje? zit nog in de verpakking, dat zegt genoeg

Groetjes van Gea

Terug
Bovenaan