beste en slechtste aankoop

Leuk zeg, om dit te lezen! Ik vind het alleen nog best moeilijk om te bedenken...

Wat bij ons heel erg goed bevalt is het voedingskussen. Ik geef bv en vind het met 't kussen 't fijnste. M'n man gebruikt 'm ook als hij een flesje geeft, en af en toe om zelf een dutje mee te doen

Wat ook echt een topper is, is de nijntje-mobiel voor boven de box. De kleine meid vindt 'm al vanaf het begin geweldig en nu met 5 maanden nog steeds! De nijntjes moeten het af en toe wel ontgelden, want ze gebruikt het soms om zit lekker op uit te leven !   (overigens hebben we deze gekregen, niet zelf gekocht, goed cadeau dus!!)

Wat we net zo goed niet hadden hoeven kopen was de flessenwarmer. Je zet toch net zo makkelijk een fles in een pan warm water, maar goed. Misschien wordt het nog wat als we babyhapjes gaan opwarmen...

Waar ik ook helemaal niet van hou, is van die boxpakken-aan-één-stuk-met-voeten (is dit duidelijk??) Ook gekregen trouwens, niet gekocht. Ik vind de stof niet fijn voelen en gewone kleertjes staan gewoon veel leuker!

groetjes
Mandarijn

Dit is echt leuk.

Beste aankopen tot nu toe....

De wandelwagen Koelstra flexxo twin, het enige nadeel is dat de reiswiegen wat smal zijn, maarja anders kun je nergens binnen. Nog zo'n topper is de kidcar. Heerlijk om met de kinderen te fietsen.

Slechte aankopen...

het voedingskussen ,gebruik ik nooit!!
tutten, willen ze niet
flessenwarmer ( had ik nog van de oudste, fles kan er niet in.)
rompertjes met lange mouw. (alleen gekregen)
boxpakken met voeten
unisex kleding. We wisten dat we een jongen en een meisje zouden krijgen dus zouden toch niet dezelfde kleding dragen en ik vind het leuker om ze echte jongens of meisjes kleren aan te doen.

Groetjes Miranda

Ik ben helemaal blij met onze wagen, Quinny Buzz en met de combi sleeper, zo hoef ik me nooit druk te maken of ons ventje het 's nachts koud heeft. Ook vind het aerosleep matrasje erg prettig!

Waar ik niet blij mee ben zijn de kleertjes die je krijgt en niet je smaak zijn! Haha
Verder heb ik niet echt iets wat ik niet veel gebruik of niet fijn vind, heb 2 ervaren moeder zussen en zij hebben me goed ingelicht over wat ik wel en niet moet kopen.

Groetjes Jessy

Beste aankopen; (pffff even denken hoor het zijn er zoveel) Onze Maxitaxi, 3 delige kinderwagen in één; maxcosi autostoel, sleepy   bak en buggee. De fopspeen, want ons meisje heeft de 1e 24 uur bijna alleen maar doorgebracht met papa's pink in de mond en nu voor het slapen gaan vind ze het nog steeds fijn.

Meeste zinloze aankoop; de Premaxx buikdrager. Het ding hangt met al baby's gewicht op één schouder en was al snel niet meer te dragen. En de naveldoekjes liggen hier onaangeraakt nog in de kast.

Groetjes

beste aankoop de combisleeper van Little Company......ik kanb niet wachten tot mijn tweede erin past.......en een grote luiertas van Kipling.....lekker groot en handzaam
(bij mijn eerste had ik een goedkope kleinere tas en die was echt vreselijk....).

slechtste aankoop:   ik heb niet direct een idee eigenlijk.....

Erg leuk topic! Heb meerdere succes aankopen, maar zal ff goed nadenken om het bij 2 te houden...

Beste aankopen draagdoek en Pacco inbakerdoek.Onze dochter had veel last van krampjes en wilde geborgenheid, de draagdoek was een uitkomst. Ook nu ze 5 mnd is gebruik ik hem nog steeds en nu kan ze er in zitten en evt ook slapen als ze moe word. Normaliter slaapt ze in haar bedje, maar als je haar mee hebt in de doek, bijv als je de stad in gaat. Inbakerdoek ook een succes want ze maaide met haar armpjes zichzelf elke keer wakker.

Slechste aankoop mobiel voor in de box en zo ´n zitje voor in het badje. Beide gekregen, de mobiel was veel te onrustig voor haar en het zitje bleef niet zitten in het badje ondanks de zuignap, dus ook onhandig.

Wat grappig, dat de beste aankopen van de één bij de slechtste van de ander horen (en vice versa)...

Beste aankoop voor ons: een rieten reismandje (wiegje), dat onze zoon een veilig afgebakende slaapplek gaf. Hij lag in dit mandje in zijn ledikant, in de box en bij opa en oma. Hij groeit zo snel, dat hij het mandje jammer genoeg al  ontgroeid is.
Verder: kleertjes via Marktplaats en Ebay. We hebben echt prachtige setjes weten te bemachtigen voor weinig geld (en vooral heerlijk: de kruippakjes met voetjes).

Slechtste aankoop (voor mij dan): de babybjorn draagzak. Door mijn bekkeninstabiliteit dan ik mijn zoon niet op deze manier bij me dragen. Mijn partner gebruikt hem af en toe, maar als ik bedenk wat mijn familie er voor bedrag voor heeft neergeteld... zonde!
Verder: diverse pantoffeltjes. De meeste paren wist onze zoon binnen een paar minuten van zijn voeten te wringen. De paren, die wel goed bleven zitten, zijn inmiddels te klein.

Groetjes, Marijon

Terug
Bovenaan