Beste ziekenhuis van Nederland.....

Dag lezertjes

Vanmorgen een leuk nieuwtje gehoord op de regionale zender. Het beste ziekenhuis van Nederland schijnt het St Franciscus ziekenhuis te Roosendaal te zijn en...........daar loop ik dus!!!!!!   Tweede plek was Breda en derde St Anna's in Geldrop.

Ik heb ook niks te klagen daar want ik wordt altijd super geholpen. Ik hoef nergens om te vragen bijvoorbeeld zoals ik al eens eerder schreef dat de gynaecoloog mij onderzoeken aanbood en alles met geduld wordt uitgevoerd.

Toch wel fijn voor het even om te weten dat het het beste ziekenhuis is, al is het maar voor mijn gevoel want het is en blijft een delicaat onderwerp, kinderen krijgen.

Nou meiden wou dit gewoon ff kwijt, vond ik wel grappig.....

liefs Costa

Hallo,

Goed he....? Die ziekenhuizen. Ik heb ff de link opgezocht. Helaas moet ik je wel teleurstellen..... Degene die je noemt staan helaas op de 10e en de 96e plek  Nummer 2 en 3 zijn Sittart en het Diak in Utrecht. Had nl. het Diak opgezocht, omdat ik daar de laatste maanden geweest ben. Het is ook een heel goed ziekenhuis. Luisteren naar je en als er wat is of ze twijfelen ergens aan dan zoeken ze het voor je uit.  Vorig jaar maart ben ik daar ook bevallen van onze zoon. Heb toen op de kraamsuite gelegen. Ben toen wel goed begeleid en verzorgd. Vooral de verpleegkundigen waren erg lief en hadden  het beste met me voor. Volgende keer moet ik weer naar het zh en dus weer naar het Diak. Hier nog ff de link:
http://www.ad.nl/ziekenhuistop100/

Groetjes,
Winnie

hoi hoi costa

goh dat is inderdaad een leuk nieuwtje.. st fransiscusziekenhuis te roosendaal op een!!!!!

ik heb nog een keer op de link gekeken en daar zag ik het nog een keer staan , ze staan echt op een, dus je hebt het goed gehoord...

Ik vind het ook wel grappig, want ik ben ook behandeld in dit ziekenhuis (curretage) en ik vond dat ik daar heel respectvol en heel lief ben benaderd.. iedereen deed heel aardig en legde alles heel goed uit//

wat toevallig dat je daar ook loopt costa..

ik moet a.s maandag weer naar de gyneacoloog   in hetzelfde ziekenhuis .
na controle...... wie weet eigenlijk wat ze gaan doen en wat ik ervan moet  verwachten??

nou costa bedankt voor dit nieuwtje... worden we mooi behandeld in het beste ziekenhuis van nederland, en dat vind ik heel leuk om te horen

liefs tobi

Hallo,

Ik had het idd alleen over de nr. 2 en 3 die je noemde. Roosendaal staat echt op 1 hoor!!!! Dat is dan ook wel weer een geruststellend idee vind je niet? Ik vind van wel hoor....
Je kan ook naar: www.ad.nl, het artikel aanklikken en onderaan het artikel staat: lijst met 100 beste ziekenhuizen.

Groetjes,
Winnie  

Het is wel gebaseerd op gegevens van het ziekenhuis zelf, dus hoe objectief is de uitslag.
Ik weet wel dat er een paar ziekenhuizen zijn die wat lager in de lijst staan, maar waar je ook heel respectvol behandeld wordt.
Kijk gewoon lekker naar of jij je goed voelt bij jouw ziekenhuis cq gynaecoloog, dat is de belangrijkste graadmeter.

Miep

Hee Tobi!! Wat toevallig!! Nou ja.....zoiets kun je hier natuurlijk verwachten he? hahaha. Mag ik vragen bij welke gynaecoloog jij onder behandeling staat? Als je het hier niet wilt zeggen mag je me ook mailen hoor! Bellajanetta@hotmail.com.

Miep je hebt wel gelijk hoor, het gaat natuurlijk erom hoe JIJ je voelt en behandelt wordt. En dat is per persoon verschillend, het ziekenhuis kan nr 1 zijn maar voor je gevoel naar behandeld worden al is dat echt zo of niet....

Winnie ik zal ff kijken bij de nieuws site

liefs Costa

hoi costa

ik  loop bij  dr timmerman, vrouwelijke gyneacoloog..

dr langezaal?!? (weet net meer goed zijn naam)! daar heb ik het gesprek mee gehad wat we het beste konden gaan doen ( afwachten of curreteren) dat is een  man  ,
maar de vrouwelijke gyneacoloog heeft me toen gecurreteerd en daarom moet ik bij haar terug komen..

wie heb jij???

p.s mag ik vragen waar je woont of is dat te persoonlijk, als je het niet wil vind ik het heel begrijpelijk

tobi

Terug
Bovenaan