Beste ziekenhuis van Nederland.....

Jaaaaaaaa die heb ik ook!! Leuk mens he? Ik had het intake gesprek met Dr van Dis maar die was op vakantie en kwam toen bij haar terecht.

Ik woon in Bergen op Zoom en jij?

liefs Costa

hoi hoi

dat is grappig.. ze heeft me dus geholpen en ik heb daarna nog even met haar gepraat, maar ze lijkt me inderdaad erg aardig... voor de rest kan ik er nog niet echt wat van zeggen....

a.s maandag moet ik weer naar haar toe, dus dan zou ik wat beter of haar kunnen oordelen...
weet jij wat ze doen bij zo'n controle???

ze is in  ieder geval aardiger dan die dr langezaal, dat is zo'n apart geval..........ik kon niet echt hoogte van die man krijgen .. hij liet mij kiezen en twijfelen , terwijl ik juist van hem wilde horen wat ik het beste kon doen........

en weet je ik heb van  dec 1999 tot maart  2004 in bergen op zoom gewoond.
in de groeshof

wat toevallig

nu woon ik in klundert...........

tobi  

Hoi
Groesbeek zegt mij niet zoveel. Ik woon hier ook pas sinds dec 2004 hoor. Wij zitten regelmatig in de buurt van Klundert. Mijn schoonmoeder woont nl in Fijnaart. In klundert brengen wij wel eens grof vuil weg
Wel een supergezellig dorp lijkt mij. Oeps, is toch een dorp he?
Langenberg ken ik niet. Ik had laatst met het HSG onderzoek wel die donkere man, die was echt super!!!! Ben zijn naam helaas kwijt.  

Ik heb helaas geen idee wat ze gaan doen voor je controle. Mijn idee is dat ze een echo maken om te kijken of alles schoon is.  Het toeval wil dat ik eigenlijk afgelopen vrijdag naar het zh had gemoeten om bloed te laten  prikken maar kon toen niet. Dus.....ga ik maandag!!!!! Oh jeeee haha hoe laat moet je daar zijn? hihi misschien kom ik je wel ff opzoeken want soms zijn de wachttijden enorm!! Bloed prikken kan toch de hele dag....

Nou ik  hoor je wel weer en anders heel veel sterkte morgen (zal best meevallen trouwens)  

liefs Costa

Zo lekker zeg dat je dan naar zo'n ziekenhuis mag he? Voel je je gelijk beetje beter denk ik!! Weet je eigenlijk al wat meer over alle onderzoeken??

Zo'n na controle stelde bij mij niks voor. Had verwacht dat ze een echo maakte, maar ze vroegen alleen hoe het ging, gaven de uitslag van het vruchtje omdat dat opgestuurd was, en vertelde wat ik bij een volgende zwangerschap moet doen (naar gyn ipv verloskunde en eerder echo als ik dat wilde) Was met 1 minuut dus al buiten!! Maar mijn gyn was ook niet zo geweldig, beetje boeren lul (sorry) eigenlijk!! Wat ik dus wil zeggen maak je geen zorgen over die controle, dat deedt ik wel en was dus totaal niet nodig!!

groetjes Patricia

Hoi
Het is wel een 'veilig' gevoel ja maar ik denk dat iedereen zich ook op zijn eigen manier prettig voelt bij een ziekenhuis. Delfzicht schijnt de slechtste te zijn maar voor het zelfde geldt wordt je daar op en top geholpen
Maaarre....stiekum ben ik ook wel erg trots.....

Ik heb onlangs geen curretage ondergaan dat was Tobi. Ik loop daar voor allerhande onderzoeken omtrent evt vruchtbaarheidsproblemen. Ik heb in jan, wel een mk gehad maar dat is gelukkig vanzelf losgekomen. Woensdag in ieder geval de uitslag van mijn bloed en mijn manneke zijn zaad. Spannend dus.

Nou meiden, tot gauw sprekens maar weer.....

liefs Costa

Terug
Bovenaan