betekend licht roze 2e streep wel zwanger?

Hoi hoi

Doe gewoon een digitale test van Clear Blue, die zegt ZWANGER of NIET ZWANGER. En de nieuwste zegt ook nog hoe lang ongeveer.

Laat het nog ff weten !

SUCCES

tp
je heb idd gelijk ik had vorige maand ook lichte streep.ik dacht zo ik ben zwanger,niet dus.
deze keer weer lichte streep,dacht ja doei.ik ga wel die test van cb halen.die geeft zwanger 1-2 weken.
duidelijker kan je het niet krijgen.dus 3 tot 4 weken zwanger.
gr marjan

bedankt voor jullie reactie s ik ben naar de huisarts geweest omdat ik ook wou vragen of ik wel bij de dierenambulance kan blijven werken en die zei dat ik wel zwanger ben. toch is het heel vreemd we wachten al 9 maanden en nu is het zover en kan ik het nog niet geloven. we zijn er super blij mee!!
ik denk dat ik het pas besef bij de termijn echo.
ik ben ook best wel bang omdat ik wel veel last heb van krampen maar die onzekerheid hoort er ook wel bij denk ik.

hoi sanneh,
wat leuk voor je.gefeliciteerd.
kan je vertellen dat het erbij hoort.ik droom zelfs daarover.dat het mis gaat.dat het weg gehaald moet worden.
sprak me oude verloskundige die zei dat het erbij hoort.
ze zei ook je zit vaak op internet te neuzen.daar wordt je ook alleen maar onzeker van!!! haha
het is wel waar.als je dan leest dat er aantal mensen een miskraam hebben gehad.gieren de zenuwen door je lijf.
maar moeders voor moeders vertelde vaan de 40 aanmeldingen heeft ze 1 iemand met miskraam.dat valt mee toch.
gr marjan

hoi sanneh,

ik ben nu zelf 29weken zwanger van de 2e en kan het NOG steeds niet geloven, en ik heb even gekeken op je foto's maar volgens mij is het echt zo en ben jij lekker zwanger.
geniet er maar van gaat veel te snel met de 2e.
oja gefeliciteerd he!!!!

groetjes inge bijna mama van 2

Hoi Sanneh,

Wat een super leuk nieuws zeg.
Van harte gefeliciteerd en geniet er lekker van he!!

Groetjes Wijdrietjes

Hoi Sanneh,

Heb je foto's bekeken, maar dit zijn hele duidelijke strepen hoor! Geen twijfel mogelijk!
Gefeliciteerd!

Terug
Bovenaan