betekend licht roze 2e streep wel zwanger?

Hey Sanneh

Ik zou je adviseren om een digitale test van Clear Bleu te halen. Mijn streepjes waren ook erg licht en ik erg onzeker. De test is wel iets duurder, maar het zeker waard!!
Deze test geeft aan zwanger of niet zwanger en ook het aantal weken.
Deze test gaf mij veel rust en duidelijkheid!!
Je kunt er eigenlijk wel vanuit gaan dat je zwanger bent hoor!! Gefeliciteerd en succes!!

Liefs Sonja

Ja hoor je bent zwanger! Gefeliciteerd.
Ik had ook hele lichte streepjes, maar ben super zwanger. Zou inderdaad dan een duurdere test halen, maar ook dan wil het niets zeggen als je streepjes minder donker zijn. Misschien maak je gewoon wat minder hcg hormonen aan. Dat kan over een paar dagen meer zijn en dan zal je test duidelijker zijn.
Hele fijne zwangerschap toegewenst!

Groetjes

Angela

Streep is echt streep! Bij mij was bij de 1e test de 2e streep zo goed als onzichtbaar. Kijk anders maar in het fotoalbum op www.delani.babysite.nl

Liefs, Nicole 20w2d

bedankt voor jullie reactie s ik ben naar de huisarts geweest omdat ik ook wou vragen of ik wel bij de dierenambulance kan blijven werken en die zei dat ik wel zwanger ben. toch is het heel vreemd we wachten al 9 maanden en nu is het zover en kan ik het nog niet geloven. we zijn er super blij mee!!
ik denk dat ik het pas besef bij de termijn echo.
ik ben ook best wel bang omdat ik wel veel last heb van krampen maar die onzekerheid hoort er ook wel bij denk ik.

Terug
Bovenaan