Beter forum; bedoeld voor iedereen

Hoi, een paar maanden geleden is er hier ook iemand geweest met dit idee. Het is toen niet gelukt, maar wie weet lukt het nu wel. Er is toch wel vraag naar..En ik vind het ook een goed idee.
Groetjes....

als jullie niet zoveel topics aanmaken en gewoon reageren onder het bericht van iemand anders heb je dit probleem niet. op andere forums werkt het wel heel overzichtelijk.

en dat komt ook doordat de berichten altijd blijven staan in de volgorde waarop ze als eerste zijn geplaatst. daardoor reageert niemand meer op een berichtje wat op pagina 2 staat. Als het zo zou zijn dat zodra er een nieuwe reactie is op een bericht dat deze dan vooraan de rij komt te staan dan wordt dat veel meer gebruikt en hoef je dus niet continue nieuwe berichten te openen voor vervolgverhalen.

Ik vind het ook een super idee, ik betrap mezelf erop dat ik per keer maar drie of vier keer 20 berichten bekijk en dat het best wat tijd in beslag neemt om eerdere berichten terug te vinden.

Er schoot me weer iets te binnen.
Misschien is het ook handig om dan een link te hebben naar het lijstje met alle NOD's. ik zoek me soms rot om te kijken wie dezelfde NOD al ik heeft.
Doei

Terug
Bovenaan