Betroubaarheid vroege zwangerschaps test

<p>Hoi hoi,</p><p>Omdat ik het zo hoop heb ik verschillende testen gekocht. Aanstaande woensdag mag ik officieel testen. Nu heb ik ook zo extra gevoelige kocht, waarop staat 4 dagen voor je verwachten ongesteldheid.</p><p> </p><p>Resultaat negatief :'(</p><p>Dames positieve ervaring met deze test of is dit een geld uit de zak klopper ?</p><p>Groetjes Egeltje</p>
 
Het kan zijn dat je lichaam nog niet genoeg hormonen heeft aangemaakt voor een vroege test. Als ik jou was, zou ik even wachten en dan alsnog een 'normale' test doen. Soms zijn early testen niet het betrouwbaarste.
 
Ik ben mei/juni gestopt met de pil en nog geen cyclus. Heb donderdag een afspraak staan voor de gynaecoloog.
Nu heb ik ovulatie testen gedaan en die waren 30/31 dec positief dus goed geklust.
Dus er maar vanuit gaan dat na 2 weken je dan ongeveer ongesteld zou moeten worden vanmorgen met een early test getest en deze was knal positief!!
Zo raar omdat ik dus mijn cyclus totaal niet weet. Nu maar de aankomende dagen nog een aantal keer testen en anders de afspraak toch op hoop van zegen maar af zeggen!
Dus als de aankomende dagen de gewone testen ook positief zijn heb ik er goede ervaring mee!
 
Het is altijd gokken. Sommige mensen hebben een positieve test voor hun NOD en worden vervolgens alsnog ongesteld. Dan is het vruchtje gewoonweg niet goed geweest en moest het lichaam het afgeven. Ikzelf heb met deze zwangerschap (Nu 8 weken) een vroege test gedaan, al 4 dagen voor NOD. Die was positief en uiteindelijk op NOD weer positief. Maar ik heb ontzettend veel hormonen in mijn lichaam, dit was bij mijn vorige zwangerschap ook. Als je nog niet zo veel hCG aanmaakt,  dan kan het zijn dat je pas op je NOD of zelfs later positief test. Ik zou gewoon even wachten tot woensdag, dan weet je het ook zeker. ;)
 
Terug
Bovenaan