Betrouwbaarheid sensitest?

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Jullie weten van mijn plan om vanaf vanmorgen elke dag te testen.
Nu had ik gehoopt dat het duidelijkheid zou brengen, maar dat doet het juist niet!

Ik testte vanmorgen en kreeg maar een heel licht positief streepje. Pregnyl halveert elke 23 uur, dus zeg even elke dag.
Donderdag nog 1500 eenheden gespoten. Vrijdag is dat 750, zaterdag was dat 375, dan zou ik vandaag 187,5 eenheden in jn lichaam moeten hebben. Testen worden gemiddeld positiefbij 20 eenheden.

Waarom test ik dan niet knalpositief?

Heeft iemand ervaringen met sensitest, want ik heb deze goedkope test gebruikt voor mijn experimentje?

Ik test iig morgen nog een keer en dan vergelijk ik de testen met elkaar.

Liefs Daisy

Hey dacey,

Toen wij voor de tweeds gingen Ben ik na 4 maanden gaan testen met de sensitesten. Big mij gaf de test duidelijk aan wanneer doze positief en knalpositief was. Je zit daarna duidelijk de sterkte van de Streep afnemen. Dan went je dat je je eispron hebt binned 24/48 Uuur...

Succes meis!

Hoi,

Ik breek even in vanuit mamaclub februari.

Ik heb zelf niet zo top ervaring met sensitest, wij hebben die test gedaan en gaf heel licht streepje en de kruidvattest 2 voor 9 euro was t geloof ik gaf de + al voordat de controlestreep er stond.

Liefs petra

Zo vaag laat heel stuk tekst weg....
Maar de ovulatietesten gaven bij mij in het begin heel licht streepje aan en vervolgens bleef hij lichte streepjes geven en nooit echt super donker...en zoals je kan lezen hierboven heb ik dezelfde ervaring met de zwangerschapstest.

Liefs petra

Hey meiden,
het gaat hier om zwangerschapstesten en niet om ovulatietesten van sensitest.
Ovulatietesten, daarben ik zowiezo geen groot fan van!

Liefs Daisy

Hey daycey, senisitest geeft bijna altijd maar vage streepjes. Bij mijn tweede zoontje ook licht positief getest maar cb digital gaf 3+.... Niet echt fijne testen dus...

Lekker dan... Ben ik dus nog geen steek verder! Ik ga gewoon door met testen elke dag, des te eerder ben ik van die testen af!
En misschien dat er toch nog een patroon te herkennen is ofzo.

X

Balen dat het geen zekerheid brengt! Heb ook niet echt goede verhalen gehoord/gelezen.........

Terug
Bovenaan