Betrouwbaarheid sensitest?

Dacht eigenlijk dat het dezelfde testen zouden zijn als van matcare. Hier heb ik wel goede ervaringen mee. Zullen dan toch wel andere zijn.
Maar dat heb je als je achteraf gaat informeren ipv vooraf.

Voor mij iig geen sensitest meer!

Ik heb eigenlijk altijd zowel de zwangerschaps- als de ovulatietesten gebruikt van Sensitest en ik vind ze wel heel betrouwbaar, maar als je nu elke dag wil testen (wat ik goed begrijp!) dan zou ik het wel bij 1 merk houden. Wie weet heb je na een paar dagen duidelijkheid meid!

Misschien hebben deze testen veel meer nodig. Je hebt een licht positieve test, dus het is nog aanwezig. Hoop dat ie snel wit wordt, en daarna weer gaat verschijnen!

@charlotje, fijn dat ik ook een positieve reactie krijg! Deze ronde houd ik het iig bij een soort test. Heb ze toch liggen!

Bedankt voor het meedenken meiden! Wat brengt zwanger worden toch een hoop onzekerheden met zich mee...

Liefs Daisy

Ik zou er één keer ook een goede test biju doen, die je normaal ook zou gebruiken. Dan kun je ook zien hoe groot het verschil is tussen de sensitest en de 'echte', zodat als je straks weer van de sensitesten af ben, je ook kunt vergelijken met de goede test. Ik zou daarvoor de dag kiezen dat normaal de pregnyl uit je lijf zou moeten zijn (is dat dan morgen?). Maar dan beide testen doen, zodat je ook in de 'lijn' van elke dag testen, je testresultaat met de rest kan vergelijken.

Wenser

Thanx voor de tip Wenser! Als het goed is, is de pregnyl donderdag uit mijn lichaam.

Misschien dan morgen en woensdag een kruidvattest meetesten...

Ben wel blij dat jullie met me mee denken!

Hoi daycey,

Ik gebruik ze nu al langer dan 1 jaar ook op aanraden van gyn...

De ovulatietesten geven bijna altijd wel een streepje aan. Maar bij een positieve ovulatie is het streepje net zo donker of zelfs donkerder dan teststreepje.

Ik ben 1x voor de gek gehouden door een zwangerschaptest van sensitest... Ik snel een clearblue halen en ja hoor hartstikke negatief.. Bleek dat er een snikje in het staafje zat waardoor je wat kleur verschil zag, maar na een half uur was het streepje weg..

Ik heb er best wel veel goede hulp aan gehad...
Deze maand heb ik ze een keer niet in huis, heb er even geen zin in...

:) liefs

Owwwww, ik heb ooh de zwangerschapsstripjes geprobeerd. Die gaven bij mij al 4 Dagon voor nod een hele Lichte Streep!

Terug
Bovenaan