betrouwbare voorspelling of niet?

.maandag een echo gehad. Gyn ging kijken of ze kon zien wat het was. Ze zei letterlijk "dat het leek alsof ze een piemeltje zag!" Ze zei: "ik zou nog geen voetbalschoenen kopen maar ik zou denken dat het een jongetje is. Maar kan het niet heel goed zien wacht de 20 weken echo even af" (die heb ik 7 juli, ben dan 21 weken)
Eerst was ik lichtelijk in shock. Was in eerste instantie van een meid uitgegaan. Dacht gewoon dalijk de 4e dochter te hebben. Nu vind ik het wel steeds leuker worden! Dit kind was al ongepland (en in het begin zelfs ongewenst!) nu inmiddels beschouwen we het echt als een cadeautje. Als het dan ook nog onze eerste zoon zal zijn zou dat toch wel heel bijzonder zijn!
Maar ja hoe betrouwbaar is deze voorspelling? Wat denken jullie?
groetjes Hanneke
(sorry, is nogal een lang verhaal geworden)
.
 
he meis, ik zou echt op de 20 weken echo wachten kunnen ze iets meer zien omdat het dan al groter is, maar zou leuk zijn als het een jongetje wordt, maar ook bij de 20 weken echo kunnen ze het niet altijd zien als je een eigenwijsje hebt ligt hij/zij zodanig dat je het niet kan zien.

Was bij een vriendin van me ze zeiden eerst wordt een jongen toen werdt het een meisje toen weer en jongen toen dachten ze nou we zien het wel.

ook bij een andere vriendin van me zeiden ze 100 % een meisje nou kamer helemaal roze bleek een jongen te zijn ze had alles voor een meidje kleertjes en al dus als je zelf een piemeltje ziet oke maar ik zou gewoon alles neutraal houden voor de zekerheid.

s6 ermee liefs
 
je kan ook speciale geslachtsbepalende echo's doen kost iets van 25 euro dan kijken ze puur en alleen naar geslacht. is misschien idee ?

dan weet je het zeker
 
Ik heb 2 jongens en allebei konden ze het zien met 16 weken!! De gyn en echobureau zeiden allebei dat een jongen vaak beter te zien was, dan een meid! Succes ermee, want jongens zijn echt leuk ;-)
 
Ik zou wachten op de 20 weken echo, dan heb je toch iets meer zekerheid!

Ik heb de kamer neutraal gehouden, wit/grijs/zilver en nu weten we inmiddels zeker dat het een jongen is (34 weken). Dus ga er nu een kleurtje ingooien.

Ze zeggen meestal dat het 100% is na de 20 weken echo, maar geloof daar geen bal van :). Aangezien m'n broertje anders een meisje zou zijn hihi.
 
Hier met de 20 weken en de pretecho een jongen. En met een spoedecho zei de gyn dat ze niks tussen de beentjes zag. Ook wij hadden alles al neutraal gehouden dus was niet zo erg. Met de geboorte bleken de eerste 2 echo's toch juist. Maar ik ga niet blindelings uit van echo's. Ik ken ook 2 mensen die alles op het ene geslacht hadden gekocht en toch het andere kregen.
 
Je bent nu dus zo'n 18/19 weken? Dan is de betrouwbaarheid bijna net zo groot als bij 20 weken. Ik denk dat de kans dat ze het goed gezien heeft net zo groot is als bij 21 weken. Maar ik weet niet hoe kundig de gyn is met het echoapparaat en geslachtsbepaling.
 
Terug
Bovenaan