betrouwbare voorspelling of niet?

hoihoi, ik ben zelf ook zwanger, en heb zelf ook een dochter, ik wil nu een zoon haha, maar helaas hebben we het niet voor t kiezen,! Ik zou zelf ook even afwachten tot je de zekerheid hebt, want eigenlijk mogen ze het niet met een mischien zeggen he, als ze het niet zeker weten.. Dus ik zou lekker wachten op de 20 weken echo, voordat je jezelf blij aan het maken bent, en trouwens, een meid is ook harstikke leuk;) zolang t maar gezond is..

suc6 en hou ons op de hoogte!
 
lieve meiden
bedankt voor jullie reacties!
ik ga gewoon nog even afwachten. En het maakt idd ook niets uit eigenlijk. Een zoon zou erg leuk zijn, maar vier dochters ook super bijzonder!
ik houd jullie opde hoogte.
Wordt vervolgd...........(na 7 juli)
groetjes hanneke
 
Ben benieuwd wat ze op de 20wk echo zeggen. Maar 100% zeker is het nooit. Zitten hier 2 collega's die toch echt niet zijn geworden wat de gyn voorspelde :).

Heb met 20 wk een echo gehad in het EMC. En het is een meisje ( wilde het niet weten maar vriendlief had het al gezien) De gyn zei toen, het is 80% zeker dat het idd een meisje is, maar kijk het even na als ze geboren is pas dan heb je 100% zekerheid.

Neemt niet weg dat ik een hoop meisjes kleertjes heb gekocht maar ook genoeg neutrale kleren en de baby kamer wordt helemaal in de Zilveren Nijntje stijl.
 
Terug
Bovenaan