beu!

hoi dames,

ff een (flinke) klaagzang van mij!

ik ben het ff allemaal beu!
constant ermee bezig zijn om een kindje te krijgen/nemen/maken of hoe je het ook noemt, verplicht nummertjes maken op bepaalde dagen en daardoor minder zin hebben om spontaan te sexen, het gesjor aan je lichaam in het zh, iedere x met je benen in zo'n rotstoel bij de gyn, jezelf onbewust dingen ontzeggen na je eisprong zoals een drankje, de vragen van de buitenwereld...en?? jullie nog niet bezig! rot toch op! waar bemoeit iedereen zich mee!

laatst een collega van me op een personeelsfeest....iedereen luisterde mee.....zegt ze: BEN JE BEZIG DAN!! tja, wat zeg je dan he!...en omdat ik niet veel zei zegt ze: BEN JE AL AANGETELD DAN! daar krijg je toch het heen en weer van!!!

overal wordt je er mee geconfronteerd....in winkels, bij andere mensen thuis, op straat, op tv, bleh bleh bleh, heb t ff gehad....

waarom worden sommige vrouwen zomaar zwanger....ik heb het nu over vrouwen die het niet "verdienen" om zwanger te worden. het soort vrouwen wat hun kinderen te vondeling legt, vermoord, misbruikt etc etc ja kweet het heb ff een vette dip.....dan ga je wel erg diep nadenken he....

sorry
xx kimpansee

hei Kimpansee,

ik begrijp je frustratie en ik ben blij dat je je hier wel lekker kan uiten.
Wat een doos die op je werk, zeg haar gewoon WAAR BEMOEI JE JE MEE!
waar iedereen bij staat. Dat gaat toch niemand wat aan.
ik heb nu heel vaak al de vraag zo van: en hoe is het met jou? terwijl ze naar je buik kijken. Rot op inderdaad, maar ja, na een miskraam verwacht iedereen dat je gauw wel weer zwanger zal zijn, wat ik ook was, maar wat weer fout liep. Ik voel me ook af en toe zo wat jij beschrijft. Maar weet je wat zo raar is. ik ben dolblij met mijn 2 kids, maar het verlangen naar dit volgend kindje is net als het verlangen naar de eerste. De 2 miskramen hebben dat nog meer aangewakkerd.
Mensen vinden dan dat je niets mag zeggen daarover, want je hebt er toch 2 en dat is ook zo, en ik ben ook blij met ze, en toch kun je het niet uitleggen en houd ik maar mijn mond. Laat maar denk ik dan. Het komt wel goed, maar ik hoop alleen dat het niet nog 1 jaar duurt. Maar ja dat hoop ik voor jou en iedereen hier ook.
Nou meid, heel veel sterkte met dit gevoel en geef ze van katoen hoor.
Gr.Adren

Goh jij zegt precies wat ik ook regelmatig denk kimpansee. En inderdaad waar bemoeien mensen zich mee. Ik had laatst een leerling bij me, vraagt ook gewoon al de 1e dag heb jij kinderen. Nou is dat nog niet zo erg, maar als je dan vervolgens nee als antwoord geeft, vraagt ze doodleuk maar wil je ze wel. Dat vraag je toch niet aan iemand die je net een halve dag kent......? Of ben ik nou gek? En de rest van je gevoelens komen me ook onzettend bekend voor.
Meid we spugen hier maar een keer onze gal, en daar zullen we het mee moeten doen. Enne een beetje hoop en moed houden natuurlijk.
Sterkte meid,

Liefs Molly.

Hee Kimmie....

Och meiske toch, wat klinkt dat bekend....

Wij zijn nu 2.5 jaar getrouwd en ze vragen ons ook steeds hoe het zit, ze vinden het blijkbaar wel erg lang duren... is m'n man jarig:"mooie leeftijd om vader te worden", zijn we op stap en sta ik aan een pilsje met een sigaretje erbij en als ik dan een spa bestel...:"ohhh mag je geen alkohol"...
KIJK UIT JE DOPPEN DOOS.... zou ik dan willen zeggen, maar ik doe het niet... niet reageren denk ik dan... anders krijg je helemaal vragen waar je niet op staat te kijken....

Alleen een twee hele goede vriendinnen weten het van ons, en mijn ouders (en collega's omdat ik niet naar de tandarts kan BLIJVEN gaan hahaha),
verder weet niemand het en dat wil ik graag zo houden ook! De mensen die het weten steunen me enorm!

De ene vriendin is nu ± 16 weken zwanger en de andere is 40 en gaat nu ook de stap naar de gyn zetten.
Dus ook van die kant natuurlijk heel veel begrip voor de situatie.

Ik weet hoe je je nu voelt.... maar geloof me, ook dat zakt wel weer, het is nu gewoon ff allemaal teveel en waarschijnlijk te vaak achter elkaar voorgekomen.
Ja dat klussen op uur en tijd.... wij houden er natuurlijk wel rekening mee, maar we laten ons niet gek maken, als het eens niet lukt (ja ook dat kan gebeuren... al hoor je daar nooit iemand over...) dan.... helaas pindakaas.... doen we het later op de dag of de volgende ochtend.... Voor onze mannen is het ook niet niks heh..

Meid ik hoop je vanavond ofzo nog ff te spreken,

Dikke knuffel Lill

lieve meiden,

ben toch blij dat ook jullie wat herkennen in mijn verhaal, ik weet wel dat het niet altijd rozegeur en maneschijn is!

toch heb ik me de laatste maanden goed gehouden als ik weer ongi werd, maar nu had ik het ff niet meer. niet dat ik nu ongi geworden ben (moet nog wachten tot de 20ste) maar had het ineens op me heupen (als jullie die uitdrukking kennen).

gelukkig duurt zo'n dip bij mij ook geen dagen, ff zeuren/jammeren en dan is het ook wel weer over daarna.
ik heb ook een hels respect voor de dames die nog langer bezig zijn dan mij. ik zie in de lijst genoeg dames die al 2,3,4 of zelfs 5 jaar bezig zijn...pff knap hoor om dan nog het meerendeel van de tijd positief te blijven!

LILL, ik hoop je vanavond ook nog ff te zien/spreken. kga nu ff ontspannen bij gtst....ja verslaafd....

waar kom jij eigenlijk vandaan lill, je hoeft geen plaatsnaam te noemen, maar waar in de buurt? ik kom uit n-brabant aan de grens bij limburg.

ADREN, ook ik was eerst een persoon die zei: zeik niet joh, je hebt toch een kind/kinderen. nu sinds ik hier op het forum ben zie ik dat anders. ik kan me voorstellen dat ondanks dat je 1 of 2 kinderen hebt het verlangen naar een 3de er nog steeds is, en ook heel groot kan zijn, zoals bij mij bij een eerste!
ik hoop daarom ook dat we allemaal heel snel aan de beurt zijn om een lief hummeltje in onze armen te mogen nemen!

tot snel
xx kimpansee

LILL,
kga vanavond met me vent lekker dvdtje kijken (horror/thriller) dus ben er misschien vanavond laat nog ff rond uhm...uurtje of 11 half 12, anders morgenvroeg weer. moet morgen werken van 13u tot 21.30u

xx

Hee Kimmie,

Ik weet niet of je dit nog leest (zal wel hahaha).... Ik probeer vanavond nog wel ff... pffff m'n mannie heeft de laptop nodig.... zaken gaan voor vermaken heh....

Ik woon in de buurt van Eindhoven.
Maar ben wel voorzichtig met mijn identiteit op "het net" omdat ik niet wil dat jan-en-alleman die ik ken meeleest.

Fijn horror/thriller... als ik zo'n film zie voordat ik naar bed ga..... heb ik er 'snachts nog plezier van hahaha.... getver... als ik er alleen maar aan denk, krijg ik al de kriebels... moet m'n man de dvd op pauze zetten als ik moet plassen... durf niet eens naar het toilet alleen,

HAHAHA lacht ie zich kapot!!! En ik schijt echt in m'n broek... zo panisch ben ik dan.... niet echt ontspannend dus voor mij.... (oh als ik dit typ schaam ik me echt!!)

Misschien tot straks,
Knuf Lill

p.s. weet jij wanneer Suus ongeveer terug is, ik dacht half september.... en Lis?.... ook zo ongeveer heh....
Zal wel gezellig zijn weer als de echte addicteds er weer zijn. Wij kunnen dit forum echt niet meer missen heh.....
liefs.

Terug
Bovenaan