beu!

Ha Kimpansee,

Je beschrijft het heel goed. Zo voel ik het ook vaak. Zo van, waarom zij (de rest van de wereld) allemaal wel, en ikke niet. Het voelt gewoon echt oneerlijk. Zeker als je zo'n ziekenhuis steeds weer in moet gaan, waar toch al geen prettige sfeer hangt. Daar wil je gewoon niet komen. Het moet toch ook vanzelf kunnen als dat bij anderen ook kan??
Gelukkig zijn wij hier op dit forum weer met heel wat en kunnen we elkaar een beetje helpen.
Sterkte en ik hoop dat de dvd mooi was en een beetje je gedachten heeft afgeleid.

Gonnie

lieve dames,

film was wel oke haha, heel knap uitgedacht, maar niet mega horror/thriller!! hou ik wel van!

LILL, wat je zegt over dat als iemand je kent etc over waar je woont. dat snap ik wel. ik woon trouwens zelf 45 min van eindhoven af. als ik ga winkelen is het daar!! grappig!

ik ben nog ff hier en op het zwanger worden forum en dan voeg ik me bij me ventje in bed!

wat een gedoe he om mekaar eens te treffen hier! als ik er ben ben jij er niet en andersom haha';-)

xx kimpansee
misschien tot zo en anders tot....snel

ps. weet niet wanneer lis en suus terug komen eigenlijk....is me ff ontgaan. t viel me wel op dat ze niet meer reageerde haha....kwartje valt nu pas!

xx

Nou ik was ook ff op het zwanger worden forum en daar is het drukker dan hier... ik denk dat je dit nog wel leest dus vandaar....

Jij werkt ook in een winkel heh... Waar dan als ik mag vragen?... of vertel je dat liever niet... Wat voor soort detailhandel dan... Kunnen we misschien wat specifieker babbelen....

DOEIIIIIII Lill

hoi kimpansee,

ik leef altijd erg met je mee, kijk altijd of ik nog een berichtje van je vindt. Ik vindt je verhaal zo herkenbaar... wat ken ik de pijn goed die je voelt. Ik heb ook behoorlijk veel ellende gekend op dit gebied, tot ivf aan toe en uiteindelijk ging mijn man er vandoor toen ik bijna 30 was. Daar stond ik dan met mijn kinderwens en helemaal niets meer.
afgelopen december ben ik 10 jaar nadat ik een kind wilde, bevallen van onze prachtige dochter kim, en ik kan nog elke dag wel huilen van geluk.
Misschien heb je niet veel aan mijn verhaal, maar ik weet uit ervaring dat als je dit soort dingen leest, je toch weer wat moed en hoop krijgt. Ik had ook nooit en never meer verwacht dat ik een kindje zou krijgen, had juist zoiets van: nou dan maar niet. En toen ineens was ik toch zwanger. Maar ik had tevens nooit verwacht, toen lang geleden, dat het 10 jr zou duren eer ik mijn eigen kindje in mijn handen zou mogen houden.

heel veel sterkte en groetjes sandra (moeder van kim 9 mnd)

overigens heb ik nu al weer 3 jr een prima relatie met mijn vriend, met wie ik nu dus samen een dochtertje heb. Toen ik mijn reactie nog eens overlas was het net alsof ik alsnog met mijn ex een kind heb gekregen.

gr sandra

He Kimpansee,

Reageer even langs hier... in plaats langs het zwanger worden forum... Had daar eventjes geleden 2 berichtjes achter gelaten, maar krijg daar zelf toch heel weinig reactie... zal wel aan mij liggen.

Man, man, man,... ik weet niet goed hoe het te zeggen, maar ik heb het er ook wel moeilijk mee hoor... Elke keer als ik op het nieuws hoor dat een 'moeder' haar pasgeboren baby heeft verstikt of zo iets dergelijks, denk ik: 'ze moeten dat niet doen, ze mogen dat kindje naar hier brengen...', onbegrijpelijk vind ik dat...
Sommige mensen zouden examen moeten afleggen om mama of papa te mogen worden...

Deze week wordt het sperma van mijn vriend getest, en volgende week ben ik aan de beurt bij de gynaecoloog (of samen als zijn resultaten slecht zijn...)...

Ik verschiet er ook van hoelang sommige dames hier al bezig zijn met zwanger te worden... dan voel ik me maar 'heel' kleintjes...

Ik kreeg gisteren het niet zo bedoelde 'verwijt' van mijn schoonmoeder dat we er veel te laat aan begonnen zijn... omdat ik 30 ben... Hallo! We hebben nu 2 jaar een relatie en zijn nu een jaar bezig...
Die opmerking 'deed' heus 'wel' pijn, kan ik er wat aan doen dat je leeft, dat je studeert tot je 25ste en dan nog niet de ware vriend hebt gevonden...

groetjes Erika

Terug
Bovenaan