beurs gevoel in onderbuik

uhmmm dat wet ik eigenlijk niet meer..Ik drink 3 flesjes water op een dag dus ik moet altijd eigenlijk wel. Heb het voor de zekerheid weg gebracht..
Misschien ook even voor de zekerheid doen? dan weet je het.

liefs!!

Hier geen ervaring met de mirena. Wil je wel veel succes wensen met zwanger worden! Hopelijk gaat het bij jullie sneller dan bij ons, helaas al 1,5 jaar in de mm.

Liefs Daisy

Het is vrij normaal dat je een soort ongi-gevoel hebt. Ik had het toch zeker wel 3 maanden en ook dat ik na een week heftig begon te vloeien. Zwanger nu al lijkt me erg onwaarschijnlijk, Wil niet pessimistisch over komen maar je lichaam heeft toch wel de tijd nodig om weer een eitje te laten rijpen en springen. Ik zou deze maand even afwachten, maar bereid je nog wel voor op een heftige bloeding. Grote schoonmaak noemde ik het. Ik heb 2 keer de mirena gehad. In ieder geval veel succes de komende tijd met zwanger worden.

Dank je wel voor jullie reacties, ga jullie zeker allemaal volgen!!!!We gaan nu maar afwachten in iedergeval!!!!!Ik ga nu lekker bedje toe,...iedereen weltrusten tot snel xxxx

welkom en succes!
bij beide zwangerschappen,heb ik dat ook gehad..

ik had toen ook een blaasontsteking, deze heb ik tot nu toe alleen bij zwangerschappen gehad.

ik heb geen klachten na het verwijderen van mijn spriaal gehad..
maar het zou uiteraard kunnen!

Terug
Bovenaan