beurs in november. wie gaat er mee?

hallo meiden,

ik ben uitgenodigd om mee te gaan naar de beurs in november. ik weet alleen niet waar, hoe het heet en wanneer maar ik ga dus zowieso mee hahaha.
zijn er nog meer mensen die mee willen? en die meer weten hierover?
lijkt me leuk om met z'n allen te gaan, ik heb 2 afspraken staan op a.s. zaterdag dus het spijt me maar Alana en ik kunnen niet komen naar de meeting.
vandaar dus ook de beurs in november. een nieuwe meeting speciaal op ons en de kleintjes gericht! beter kan bijna niet toch?

ik ben benieuwd!

groetjes Miranda en Alana

Hai Miranda

Ik denk dat je de jongegezinnenbeurs bedoelt en die is geloof ik in Amsterdam. Ik twijfel nog of ik ga. Ik was daar ook tijdens de zwangerschap. Op zich wel leuk, maar ik wordt altijd enorm kriebelig (en geiriteerd) op van die enorm drukke beurzen en bij deze lopen er ook nog zoveel mensen met kinderwagens door elkaar heen te krioelen... (oeps ik zelf dan ook...)
Als ik al ga, dan sta ik op het moment dat de deuren opengaan daar, zodat ik de halve beurs gehad heb als het drukker wordt. Volgens mij ben ik niet gemaakt voor dit soort evenementen. Jammer, want er staan vaak interessante kramen met leuke producten en aanbiedingen!

Tip: ga NIET op za of zo, dan is het nog erger.

De jongegezinnen beurs is in Utrecht. Ik ga met mijn zus op zaterdag 3 november (Drukste dag, ik weet het, maar kon niet anders) Is de 1e x dat ik daar heen ga, dus ben benieuwd!

Het is best leuk hoor, maar ik zou niet met een (te) grote groep gaan. Het is vrij druk, vol en niet handig om met meer dan 2 kinderwagens bij elkaar te willen blijven en vooral druk! Ik ben er vorig jaar geweest en ik sla dit jaar even over. Veel plezier voor degenen die wel gaan!

Groetjes Ilona

ik wou nog enthousiast regeren, maar na het lezen van eerdere reacties zie ik het ineens voor me...een grote warme hal vol met mensen, veel lawaai, overal wandelwagens...
Nee dank je. ik pas.

Hai janneke

als het echt   net open is, is het nog wel te doen hoor... Maar na een uur ofzo loopt het echt heel vol. Ik stond vorig jaar in de rij voor een gratis tas met inhoud (ja, noooooit doen...) en kon echt een half uur wachten. De rij slingerde door een stuk van de hal heen. In het begin kan je bij een stand nog goed kijken en kletsen, maar dat is later ook over.
Ik weet niet wat dat is met mij en drukte... ik hou dat even vol en daarna krijg ik de neiging om te gaan slaan en schoppen en dan hard naar buiten te rennen

Maar het is absoluut niet mijn bedoeling geweest om de feestvreugde de grond in te boren!!!

Terug
Bovenaan