beurs in november. wie gaat er mee?

hoi hoi!
Beurzen zijn hardstikke leuk, vind ik. Alleen niet geschikt om je kindje mee naar toe te nemen. Die ziet namelijk alleen maar konten en benen en tassen. En het is er ERG warm vind ik altijd.
Vorig jaar was ik ook op de 9-maanden beurs, met mijn moeder maar zonder kids! Heb ik die leuke mandenset gewonnen, dat was wel ERG super!

groetjes,
Sabine

nou Woedel, uit deze en eerdere reacties van jou kan ik maar 1 conclusie trekken: wij lijken wel een beetje op elkaar. Ik begrijp je reactie helemaal, zou ik ook hebben.  

Natuurlijk kan het ook heel leuk zijn, geloof ik best. Kindje thuis laten, met vriendinnen gaan, je  instellen op die drukte etc. Maar ik heb er nu effe de puf niet voor.  

Maar goed, voor wie wel gaat... Heel veel plezier in Utrecht!

Ik weet nog niet of ik ga. 3 november ben ik trouwens jarig, zou dan een gezellige verjaardag worden.
Vorig jaar ben ik ook geweest met Johan. Ik was toen zwanger en kon niet veel lopen, dus ik zat in een rolstoel.
Dat was wel lastig, iedereen stond voor mijn neus of liep me voor de voeten.

Maar ik vond het wel leuk.

Miranda, jammer dat je niet kunt komen zaterdag.

groetjes Rosita

hallo meiden,

ik ga in ieder geval niet. Mij ook te druk.

Tevens vind ik die beurs toch meer voor vrouwen die nog zwanger zijn. Veel kinderkamers etc. Tenminste dat vond ik toen ik van de 1e zwanger was (pffff inmiddels al 5 jaar terug.)

Groetjes  Sandra

Terug
Bovenaan