hey meiden
ben een tijdje niet geweest want heb de afgelopen week in het ziekenhuis gelegen
ben zondag 15 juni bevallen van onze zoon celeno 6 weken te vroeg (en een dag)
verloor om ongeveer half 1 s nachts opeens uit het niets heleboel vruchtwater
gelijk verloskundige gebelt en moest opgenomen worden in het ziekenhuis iedergeval had toen verder nog nergens last van
onderweg naar het ziekenhuis kreeg ik al buikpijn
was om kwart over 2 in het ziekenhuis en toen begonnen ook echt de weeen gelijk super heftig en om 4.20 is hij geboren
dus een bevalling van 2 uurtjes!!
nu zul je misschien denken dat is super zo snel maar kan zeggen dat het ook heel erg heftig is
weeen bouwen niet langszaam op maar komen gelijk om zn heftigst en amper zonder pauzes
gelukkig doet onze kleine het ondanks de 6 weken te vroeg het goed
hij was 2375 dus dat viel nog mee
moest in de couveuse maar is daar sinds gister uit
ook van de apparatuur (bewaking) is hij sinds gister af
alleen heeft hij een neuszonde omdat hij nog niet al zijn voeding zelf kan drinken
hij zal iedergeval 2 weken in het ziekenhuis zijn
ik ben vandaag thuis gekomen aan de ene kant blij want ziekenhuis is natuurlijk ook niks maar aan de andere kant is het erg moeilijk om zonder je kindje naar huis te komen
nou de eerste bevalling hier op het forum is er nou niet een die we in gedachten hadden he...
was er ook helemaal nog niet klaar voor dus begin nu ook pas het besef te krijgen ik heb een zoon
zo raar allemaal
maar goed...
ben wel super blij dat het zo goed met hem gaat het is een vechter!!
xx
ben een tijdje niet geweest want heb de afgelopen week in het ziekenhuis gelegen
ben zondag 15 juni bevallen van onze zoon celeno 6 weken te vroeg (en een dag)
verloor om ongeveer half 1 s nachts opeens uit het niets heleboel vruchtwater
gelijk verloskundige gebelt en moest opgenomen worden in het ziekenhuis iedergeval had toen verder nog nergens last van
onderweg naar het ziekenhuis kreeg ik al buikpijn
was om kwart over 2 in het ziekenhuis en toen begonnen ook echt de weeen gelijk super heftig en om 4.20 is hij geboren
dus een bevalling van 2 uurtjes!!
nu zul je misschien denken dat is super zo snel maar kan zeggen dat het ook heel erg heftig is
weeen bouwen niet langszaam op maar komen gelijk om zn heftigst en amper zonder pauzes
gelukkig doet onze kleine het ondanks de 6 weken te vroeg het goed
hij was 2375 dus dat viel nog mee
moest in de couveuse maar is daar sinds gister uit
ook van de apparatuur (bewaking) is hij sinds gister af
alleen heeft hij een neuszonde omdat hij nog niet al zijn voeding zelf kan drinken
hij zal iedergeval 2 weken in het ziekenhuis zijn
ik ben vandaag thuis gekomen aan de ene kant blij want ziekenhuis is natuurlijk ook niks maar aan de andere kant is het erg moeilijk om zonder je kindje naar huis te komen
nou de eerste bevalling hier op het forum is er nou niet een die we in gedachten hadden he...
was er ook helemaal nog niet klaar voor dus begin nu ook pas het besef te krijgen ik heb een zoon
zo raar allemaal
maar goed...
ben wel super blij dat het zo goed met hem gaat het is een vechter!!
xx