bevallen 6 weken te vroeg!!

hey meiden

ben een tijdje niet geweest want heb de afgelopen week in het ziekenhuis gelegen
ben zondag 15 juni bevallen van onze zoon celeno 6 weken te vroeg (en een dag)

verloor om ongeveer half 1 s nachts opeens uit het niets heleboel vruchtwater
gelijk verloskundige gebelt en moest opgenomen worden in het ziekenhuis iedergeval had toen verder nog nergens last van
onderweg naar het ziekenhuis kreeg ik al buikpijn
was om kwart over 2 in het ziekenhuis en toen begonnen ook echt de weeen gelijk super heftig en om 4.20 is hij geboren
dus een bevalling van 2 uurtjes!!

nu zul je misschien denken dat is super zo snel maar kan zeggen dat het ook heel erg heftig is
weeen bouwen niet langszaam op maar komen gelijk om zn heftigst en amper zonder pauzes

gelukkig doet onze kleine het ondanks de 6 weken te vroeg het goed
hij was 2375 dus dat viel nog mee
moest in de couveuse maar is daar sinds gister uit
ook van de apparatuur (bewaking) is hij sinds gister af
alleen heeft hij een neuszonde omdat hij nog niet al zijn voeding zelf kan drinken
hij zal iedergeval 2 weken in het ziekenhuis zijn

ik ben vandaag thuis gekomen aan de ene kant blij want ziekenhuis is natuurlijk ook niks maar aan de andere kant is het erg moeilijk om zonder je kindje naar huis te komen

nou de eerste bevalling hier op het forum is er nou niet een die we in gedachten hadden he...
was er ook helemaal nog niet klaar voor dus begin nu ook pas het besef te krijgen ik heb een zoon
zo raar allemaal
maar goed...
ben wel super blij dat het zo goed met hem gaat het is een vechter!!

xx

Allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.
Schrikken dat hij zich 6 weken te vroeg heeft aangediend, maar blij te horen dat hij het zo goed doet.
Ik kan me wel goed voorstellen dat je echt even hebt moeten omschakelen. Zover vantevoren ben je gewoonweg nog niet met de bevalling bezig.
Ik ben nu bijna 38 weken zwanger, maar zelfs nu heb ik nog niet het gevoel er "klaar" voor te zijn. Ik voel me momenteel prima en voor mijn gevoel mag die kleine er nog wel een paar weekjes blijven zitten.
Anderzijds ben ik ook wel superbenieuwd naar de bevalling en ons aanstaande kindje.
Jij hebt het in elk geval achter de rug en je bent, denk ik, de eerste van het juli forum die bevallen is.
Geniet ervan en hopelijk mag jullie mannetje snel mee naar huis. Pas dan kan het genieten echt beginnen!

liefs, vis79

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! De eerste hier op het forum! (voor zover we dat weten ;-))
Hopelijk mag hij snel weer naar huis, gelukkig gaat het wel de goede kant op toch? Wel heel raar en naar om zonder hem thuis te komen. Zou fijn zijn als jullie op korte termijn met z'n allen lekker thuis zijn.
groetjes, Rudy

Hoi Patries,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Celeno. Dat is wel even wat, 6 weken te vroeg. Dat was vast een hele grote verrassing!
Nou, hopelijk mag hij gauw mee naar huis zodat jullie heerlijk van elkaar kunnen gaan genieten in jullie nieuwe huis!!

Liefs, Miranda

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Netjes hoor, zijn geboortegewicht voor zo'n jong kindje! Wel balen dat hij nog in het zh moet blijven, maar ja daar is hij wel het beste af. Ik hoop dat de dagen voor jullie omvliegen en dat Celeno snel mee naar huis mag! En dan thuis lekkere langzame dagen zodat jullie volop kunnen genieten van jullie kleine mannetje!

Liefs, K

thx meiden
tja.. tis wel ff zwaar zo heen en weer naar het ziekenhuis en kolven..
maar goed... de kleine doet het goed en dat is het belangrijkste
we zijn super trots!!
en het is ook een prachtig kind (zullen alle ouders wel zeggen :p) met grote bos zwart haar haha
begin me nu wel echt moeder te voelen

xx

Hoi, hoi,

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!
Weten ze al waarom hij zo vroeg kwam of was er geen oorzaak?

Ik weet precies wat je doormaakt nu...ben 4 jaar geleden 7 weken (en 2 dagen) te vroeg bevallen van m'n dochter. Niet leuk om zonder je zoon naar huis te gaan, al is het belangrijkste natuurlijk dat het goed gaat met hem.
Het is hectisch hoor, steeds naar het ziekenhuis, kolven etc.
Maar fijn dat hij ook zo'n goed geboortegewicht had, dat is alvast een goeie start.

Bij mij hebben ze nooit een oorzaak gevonden en nu ben ik gelukkig al 35 weken en 4 dagen zwanger, hoop deze keer de 37 weken te halen.

Nou, geniet van je zoon en ik hoop dat hij snel naar huis mag!

Groetjes,
Angel

Hoi, hoi,

Even schrikken lijkt me! Maar ik geloof direct dat jullie een geweldige zoon hebben gekregen!! Nog even wachten en dan mag hij vast mee naar huis.

Geniet dr lekker van!
Gefeliciteerd!

Juffy

Terug
Bovenaan