bevallen 6 weken te vroeg!!

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
Wat schrikken dat hij zo vroeg is geboren, maar gelukkig is alles goed. Heel veel sterkte en geluk en ik hoop dat hij snel naar huis mag om lekker in zijn eigen bedje te mogen slapen.
Genietse van jullie mannetje!

LIefs Mup

Hoi Patries,
Wel heftig zeg. Maar ontzettend gefeliciteerd met jullie zoon!!!! En wat goed dat hij het zo goed doet allemaal. Succes de komende weken met heen en weer pendelen! En straks lekker thuis genieten!
Monika

hoi patries,

van harte met de geboorte van jullie zoon. 6 wk te vroeg en toch doet hij het goed, knap hoor. jammer dat je nu geen juli mamma bent geworden. maar je hebt je wel 9 maanden op juli voorbereid dus we leven allemaal mee hoor.

succes de komende weken en dat je zoon maar snel mee mag.

gr. bambi

Hey!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.. Dat moet wel even schrikken zijn geweest! Gelukkig gaat het goed met jullie Celano! Ik duim voor jullie dat hij snel naar huis mag..

Groetjes
Debby

Gefeliciteerd met jullie zoon. Inderdaad lijkt het me helemaal niet leuk om alleen naar huis te moeten, maar als ik het zo lees hebben jullie een sterk kindje gekregen. Nu is het aftellen naar het moment dat je lekker met z'n allen thuis bent. Geniet er in ieder geval!

Ellen

GEFELICITEERD!! met de geboorte van jullie zoon!
bijzondere naam! erg leuk om alle namen weer te zien en te hopen dat onze keuze er niet tussenstaat.
hopelijk kan je lekker gaan genieten en is je mannetje snel thuis, want uit ervaring weet ik ook dat dat heen en weer gereis en gekolf niet echt prettig is.

Geniet ze!!

Terug
Bovenaan