Bevallen als je vriend niet in de buurt is

Hoi Meiden,

Ik ben gister bij de verloskundige geweest en die denkt dat de bevalling bij mij weleens heel snel kan gaan dit keer.
Nu werkt mijn vriend normaal gesproken op 20 min afstand van ons huis maar binnekort heeft ie ook afspraken buiten zijn kantoor zeg maar.
Wij wonen zelf in almere en hij moet dan bv naar Eindhoven of Apeldoorn toe en daar maak ik me zo druk om.
Ik ben zo bang dat ik dan op dat moment net zal gaan bevallen.
Maar hij kan die afspraken echt niet verzetten helaas......

Hebben jullie die angst ook of helemaal niet??

Liefs Zonnetje

36,1 weken

Ja! Mijn vriend werkt op een uur rijden van ons huis en heeft ook afspraken buiten de deur. En ook bij mij zou het wel eens heel snel kunnen gaan.

Trouwens, na een avond als gister -hij heeft er ruim vier uur over gedaan om thuis te komen- heb ik helemaal de zenuwen. Ik zat echt al een actieplan te maken voor als het in zou zetten.

nou ik heb het geluk dat mijn vriend meestal wel in de buurt van het ziekenhuis werkt,maar soms werkt het verkeer met dit weer natuurlijk niet mee..hij heeft ook tegen zn baas gezegd dat klusjes richting a'dam en r'dam enzo niet voor hem doorgaan zo de laatste weken omdat ik snel kan bevallen.
dus dat geeft wel een gerust gevoel!

ik kan me voorstellen dat je hierdoor helemaal gestresst wordt! hopelijk komt het allemaal goed!

Ja, ook ik heb zeker die angst! Manlief is momenteel in De haag aan het werk in het nieuwe Hilton Hotel. En ik zit hier in Nijmegen. Gisteren heeft hij er ook ruim 4 uur over gedaan om thuis te komen.
Pffff, nu ik er zo over nadenk... w8 ik ga m gelijk es bellen...
Heeft tie gvd ook nog eens zo'n kl*te verbinding vanaf daar, maaaar hij heeft me gerust weten te stellen. Hij gaat vanavond met zijn opdrachtgever overleggen of hij vanaf mijn 37 weken, korter in de buurt aan het werk kan.
Normaal, als er geen sneeuw zou liggen is hij binnen 1,5 a 2 uurtjues thuis, maar net wat MamaW zegt, gisteren duurde het wel errug lang...

Liefs, Nicole 35+5

Ja ik heb ook die angst hoewel m,n vriend wel vlakbij werkt ben ik toch bang dat ik net iets sneller ben dan hij!
Lijkt me echt erg als je vriend er niet bij kan zijn,moet er niet aan denken!
Groetjes
Bianca
37wk1dg

Ik heb die angst gelukkig niet. Mijn man werkt op 10 min tot een kwartiertje rijden van ons huis. Gewoon in dezelfde woonplaats is zijn werk. We hebben met zijn baas afgesproken dat hij vanaf week 38 zijn eigen telefoon bij zich mag hebben.Mag normaal gesproken niet op de werkvloer. En gebeurd er wat voor die tijd, dan kan ik de 06 van zijn baas bellen. Want ik heb ook nog een gewoon telefoonnummer van zijn werk, maar dan duurt het eeuwen voordat ik hem eindelijk aan de telefoon heb. "s avonds is mijn man gelukkig altijd thuis.

Lijkt me echt vreselijk als me man niet bij de bevalling zou zijn. Dat zou ook echt een doemsenario voor mij zijn.

Liefs marielle 34w3d

Ook hier een mannetje veel van huis af is.... vorige weer zelfs nog in zuid korea!!

Volgens VK kan de bevalling max 4 uur duren dit keer..... Dus tja....Ik heb iemand op de achter hand moeten benoemen om bij de bevalling aanwezig te zijn...

Maar nu de laatste weken in zicht zijn houd hij wel rekening met mij en de as baby en blijft hij in nederland.

Maar tja als hij in Limburg zit wij wonen in Friesland tja dan kan het zo maar te laat zijn met dit rot weer!!!
Dus ook begrijp hoe je, je voeld!!

Succes van die laatste weken allen

Groetjes Maureen

Nee ik heb dat niet. Want tja wat is een snelle bevalling? Een uurtje? Dat lijkt me wel heel snel.
En dan heb ik het geluk dat Frank altijd wel in de buurt is.
Maar als je inderdaad een man hebt die soms nog aan de andere kant van nederland aan het werk is, dan zou ik inderdaad een gesprek met zijn baas aanvragen.

Terug
Bovenaan